مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در فرهنگسرای شهرکرد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین ویژه برنامه جشن رمضان در استان به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای شهرکرد خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در فرهنگسرای شهرکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبر آنلاین ، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری افزود: ویژه برنامه جشن رمضان امسال با شعار نهضت فهم قرآن از 29 خرداد تا هشتم تیرماه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی نور شهرکرد برگزار می شود.

    وی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی را از برنامه های شاخص جشن رمضان اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با تخفیف تا 50 درصدی کتاب و نرم افزارهای قرآنی از ساعت 10 صبح تا اذان مغرب پذیرای علاقمندان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد شهرکرد است.

    کارگران، اجرای طرح تعویض قرآن های مستعمل قدیمی با قرآن های چاپ جدید را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: دو هزار جلد قرآن کریم چاپ شده تا در ماه مبارک رمضان با قرآن های مستعمل قدیمی تعویض شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری شبهای شعر و خاطره، اکران فیلمهای کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه علوم قرآنی است.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان از تعدادی از فعالان قرآنی، مربیان، ائمه جماعات، قاریان و هنرمندان برتر استان در عرصه قرآنی تجلیل می شود

    پیش از این نخستین ویژه برنامه جش رمضان سال گذشه دراستان برگزار شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت