با هدف گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم؛

گشایش اولین نمایشگاه عکس حامیان ومدافعان حرم در خلخال

عصر نمایشگاه- با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) اولین نمایشگاه عکس حامیان ومدافعان حرم در خلخال گشایش یافت.

گشایش اولین نمایشگاه عکس حامیان ومدافعان حرم در خلخال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بسیج ، با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم و حامیان آنها اولین نمایشگاه عکس مدافعان حرم در محل پایگاه شهید مدنی خلخال گشایش یافت.

    در این نمایشگاه که 175 قطعه عکس شهدا و مدافعان حرم از مناطق مختلف کشور برای بازدید عموم مهیا شده، تابوت نمادین سید سعید شهید مدنی از شهدای عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق نیز که در تاریخ 13 آبان 1363 به شهادت نائل شده در وسط این نمایشگاه عکس ایجاد شد.

    همچنین با تلاش بسیجیان سنگرهایی نمادین برای اشاعه فرهنگ پایداری و پشتیبانی از رهبر و زنده نگهداشتن یاد شهیدان فضایی روحانی و معنوی ایجاد و سربند و پلاک وچفیه ها به یاد هشت سال دفاع مقدس آذین بخش این محفل معنوی بودند.

    در این مراسم از سوی بسیجیان و اهالی منطقه مسجدقائمیه و پایگاه شهید سید سعید مدنی از فرماندهی سپاه ناحیه خلخال با اهدای تندیسی تقدیر شد.

    گفتنی است ،در این مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در سخنانی ضمن تقدیر از دستندرکاران برپایی این نمایشگاه عکس که جلوه ای فرهنگ ایثار وشهادت را به نمایش گذاشته اند تقدیر و گفت: شهدای مدافع حرم با ولایت پذیری و عشق به ولایت در راه ولایت جان باختند.

    وی با تقدیر از زحمات رزمندگان مدافع حرم در پاسداری از حرم حضرت زینب (س) گفت: شهرستان خلخال نیز به نوبه خود سربازانی عاشق ولایت را در عرصه مدافعان حرم حضرت زینب (س) دارد و سربلند در کنار سایر رزمندگان با فرمان رهبر معظم مشغول پاسداری از حریم اهل بیت (ع) هستند.

    کریمی عمده هدف برگزاری این نمایشگاه توسط بسیجیان و حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهر خلخال را تبیین فرهنگ دفاع وایستادگی ، ولایت پذیری ، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، پشتیبانی از مدافعین حرم عنوان وگفت: عمده هدف از این نمایشگاه و حضور بسیجیان تاکید بر برپاداری نماز در مساجد و تقویت سنگر مساجد است که انتظار می رود افتتاحیه این نمایشگاه و حضور بسیجیان و دیدن نمایشگاه مدافعین حرم در راستای تجلیل از زحمات مدافعین حرم بوده و خروجی این برنامه در صف‌های بهم فشرده نمازهای یومیه در مساجد دیده شود.

    کریمی گفت: دراین شرایط جوانان باید با تاسی از فرمایشات رهبر انقلاب که بارها ناتو فرهنگی وجنگ روانی و فرهنگی دشمن را خاطر نشان نموده جوانان راهی جز تمسک به راه ائمه اطهار و شهدای هشت سال دفاع مقدس نداشته و باید با پیروی از ولایت در حفظ دستاورد امام (ره) و شهدا تاثیر گذار در صحنه های مختلف جامعه حضور داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت