مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه خیابانی « نمای برتر» در تهران

عصر نمایشگاه- مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به تهیه یک طرح پژوهشی به منظور تکمیل ضوابط عام نما از برپایی نمایشگاه خیابانی برای انتخاب نمای برتر در تهران خبر داد.

برپایی نمایشگاه خیابانی « نمای برتر» در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از افکار نیوز ، سهیلا صادق زاده با اشاره به ابلاغ آیین نامه نما و تلاش برای ایجاده قاعده در نمای ساختمان های تهران عنوان کرد: در جهت تکمیل ضوابط عام نما یک طرح پژوهشی در نظر گرفته شده که در حال گذراندن مراحل اصلاحی آن هستیم.

    وی با اشاره به این که در صدد هستیم معیارها و شاخص هایی را برای ارزیابی طرح های نما در کمیته های تخصصی تدوین کنیم، گفت: از مالکان انتظار داریم در طراحی نمای ساختمان خود از معماران و متخصصان استفاده کرده و به این موضوع همانند سایر موضوعات ساختمانی، اهمیت دهند.

    صادق زاده با بیان این که وضعیت نمای ساختمانی در تهران در قالب ساخت و سازهای جدید رو به بهبود است، اظهار کرد: برخی از نماهایی که توسط کمیته نما به تصویب رسیده اجرا شده اند. با مشاهده اجرای این طرح ها شاهد بهبود نمای ساختمانی در مرحله اجرا بوده ایم.

    مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: در اجرای آیین نامه نمای ساختمانی باید صبور بود زیرا نمی توان سختگیری های زیاد به مالکان تحمیل کرد و منجر به دلزدگی افراد نسبت به نمای ساختمانی و اهمیت آن شد.

    وی با اشاره به برپایی یک نمایشگاه برای انتخاب نمای برتر در شهر گفت: این نمایشگاه  نه در فضای بسته  بلکه به صورت خیابانی برگزار می شود تا تمام شهروندان هنگام عبور شاهد آثار برگزیده در کمیته ها باشند و نسبت به ایده پردازی و اهمیت به نمای ساختمان خود ترغیب شوند.

    صادق زاده درپایان گفت: در این نمایشگاه طراحان طرح های برتر نیز حضور دارند تا مردم بتوانند از نظرهای تخصصی آنها بهره مند شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت