همزمان با ماه نزول قرآن ؛

گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین استانی در کرمان آغاز به کار کرد.

گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان اظهار کرد: تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه های پیشین تغییر زمان برگزاری آن بر اساس مصوبه شورای گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی است.

    وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است گفت: امسال با  توجه به فضای معنوی در این ایام و همدلی حاکم بر جامعه بهترین مناسبت و موقعیت برای برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی و فرهنگی است.

    وی با توجه به اینکه نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان در کنار رویداد جمع خوانی قرآن در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با مساحت شش هزار متر مربع با همکاری 27 دستگاه اجرایی، اداری و 30 موسسه فرهنگی قرآنی در قالب 50 غرفه از 23 خردادماه تا اول تیرماه در جنب یخدان مویدی کرمان از ساعت 16 الی 22 برای بازدید عموم برپاست.

    علیزاده گفت: بخش های مختلف دانشگاهی، حوزوی، کتاب، حجاب و عفاف، نرم افزارها و محصولات فرهنگی قرانی، صنایع دستی و مشاوره دینی و مذهبی برای یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در نظر گرفته شده است.

    وی یادآور شد: کرسی های تلاوت، تکریم و سپاسگزاری از فعالان عرصه قرآنی، برگزاری برنامه هایی در حوزه آسیب های اجتماعی و 20 نشست جمعی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نمایشگاه قرآن و عترت را محل تعامل، تبادل و همفکری بین موسسات و نهادهایی دانست که در حوزه قرآن فعالیت و تلاش می کنند و افزود: این نمایشگاه برای استفاده از فعالیت های قرآنی است و امیدواریم مردم کرمان از معنویت این فضا بهره ی کافی را ببرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت