همزمان با ماه مبارک رمضان ؛

گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان در شهر کرمان گشایش یافت.

گشایش یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، آیین گشایش این نمایشگاه یکشنبه با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استان برگزار شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین گفت: تغییر زمان برگزاری زمان نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت بر اساس مصوبه شورای گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی به ماه مبارک رمضان، تفاوت نمایشگاه سال جاری با نمایشگاه های قبل است.
    محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه قرآن است افزود: امسال با همدلی حاکم بر جامعه بهترین مناسبت و موقعیت برای برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی و فرهنگی است.

    وی بیان کرد: با توجه به فضای معنوی در این ایام نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در کنار رویداد جمع خوانی قرآن در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با همکاری 27 دستگاه اجرایی، اداری و موسسات فرهنگی قرآنی در 50 غرفه به مساحت شش هزار متر مربع از بیست و سوم خرداد تا اول تیر فعالیت دارد.

    وی با اشاره به اینکه بخش های مختلفی برای نمایشگاه تدارک دیده شده است گفت: بخش های دانشگاهی، حوزوی، کتاب، حجاب و عفاف، نرم افزارها و محصولات فرهنگی قرآنی، صنایع دستی و مشاوره دینی و مذهبی از جمله قسمتهای یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت است.
    علیزاده ادامه داد: کرسی های تلاوت، تکریم و سپاسگذاری از فعالان عرصه قرآنی، برگزاری برنامه هایی در حوزه آسیب های اجتماعی و 20 نشست جمعی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.

    وی تاکید کرد: این نمایشگاه محل تعامل، تبادل و همفکری بین موسسات و نهادهایی است که در حوزه قرآن فعالیت و تلاش می کنند و محلی برای استفاده از فعالیت های قرآنی است که امیدواریم مردم کرمان از معنویت این فضا بهره ببرند.
    یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت از امروز تا اول تیر در محل خیابان ابوحامد جنب یخدان مویدی کرمان از ساعت 16 الی 22 برای بازدید عموم برپاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت