به عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی استان اصفهان ؛

استقبال شهروندان اصفهانی از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی استان در دو شب گذشته مورد استقبال و توجه قشرهای مختلف مردم قرار گرفته است.

استقبال شهروندان اصفهانی از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و اصفهان با شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در پناه قرآن و عترت» از روز شنبه، 22 خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.

    140 موسسه دولتی و غیر دولتی در نمایشگاه قرآن اصفهان حضور دارند. برخی ادارات مختلف استان اصفهان نظیر اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، خبرگزاری ایکنا و مرکزفعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز در این نمایشگاه غرفه‌هایی دایر کرده‌اند.
     
    موسسات و تشکل‌های قرآنی در این نمایشگاه که سهم 25درصدی غرفه‌های نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند، برخی از دستاوردها و نمونه فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.
     
    از نکات قابل توجه در نمایشگاه امسال این است که برخی از موسسات قرآنی نظیر موسسه مهد قرآن کریم اصفهان و اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان حضور ندارند. 
     
    علاوه بر غرفه‌های عفاف و حجاب، در بین غرفه‌های نمایشگاه همانند سال‌های گذشته، غرفه‌های مشاوره‌ مذهبی و خانواده نیز به چشم می‌خورد. برخی از ناشرین اصفهانی نیز علاوه بر قرآن و نهج‌البلاغه، تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده و تجدید انتشار خود را با موضوع قرآن و عترت به نمایش گذاشته‌اند.
     
    در نمایشگاه امسال 22 غرفه مختص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که در این غرفه‌ها هنرمندان اصفهانی، آثار هنری خود را با موضوع قرآن و عترت به نمایش گذاشته‌اند. همچنین آثار برگزیده جشنواره ملی نگارگری آیات که سال گذشته در اصفهان برگزار شد، در قالب غرفه‌ای به نمایش گذاشته شده است.
     
    غرفه شهدای مدافع حرم نیز در نمایشگاه امسال دایر شده است که در این غرفه بازدیدکنندگان با زندگی و خاطرات شهدای مدافع حرم آشنا می‌شوند.
     
    در دوشب گذشته نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان مورد استقبال و توجه قشرهای مختلف مردم قرار گرفته است، به طوری که شهروندان اصفهان عمدتا به همراه خانواده‌های خود در این مکان حضور پیدا می‌کنند و انتظار می‌رود در شب‌های استقبال شهروندان اصفهانی از این نمایش بیشتر شود. برخی از مسئولان شهری و استانی نیز در دوشب گذشته از این نمایشگاه بازدید کردند. 
     
    سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان تا روز جمعه 28 خرداد از ساعت 17الی 23 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید علاقه مندان دایر است.
     
    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت