دهمین نمایشگاه قطعات تهران (۲۷)

مشکلات مالی باعث حضور نداشتن برخی از شرکت های قطعه سازی شد

عصر نمایشگاه: مدیر فروش شرکت تولید منابع تغذیه الکترونیک بیان کرد: نشان دادن توانمندی های شرکت هدف اصلی حضور در دهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و تجهیزات خودرو است.

مشکلات مالی باعث حضور نداشتن برخی از شرکت های قطعه سازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» ، او بابیان این مطلب افزود: شرکت psp یک شرکت دانش‌بنیان است و با 40 سال سابقه  فعالیت در این حوزه از سال اول برگزاری نمایشگاه در این رویداد مهم حضور دارد و سعی در این داریم که سال‌های آینده نیز با حضور پررنگ توانایی و محصولاتمان را به همکاران و مشتریان نشان دهیم.

    فرشاد آتاکیشی زاده حضور سایر کشورها را بسیار کمرنگ دانست و گفت: تنها چینی‌ها و شرکت‌های ترکیه‌ای در نمایشگاه حضور دارند. با توجه به رفع تحریم‌ها و توافقات اخیر انتظار بیشتری از حضور خارجی‌ها داشتیم که این موضوع به گسترش روابط برگزارکنندگان نمایشگاه با نمایندگان صنعت خودرو در سایر کشورها بستگی دارد و بااطلاع رسانی بین‌المللی می‌تواند جذب بیشتری در عرصه بین‌الملل داشت.بسیاری از شرکت‌های داخلی هم به دلیل مشکلات مالی توان حضور در این مارکتینگ بزرگ را نداشتند. حمایت دولت از این شرکت‌ها با پرداخت تسهیلات با بهره پایین می‌تواند مشکلات عمده‌ای از این گروه‌های صنعتی طرف کند.

    این کارشناس بازرگانی به تولیدات شرکت  اشاره کرد و ادامه داد:سیستم مالتی مدیا داشبورد جدید پژو 405 منحصراً تولید شرکت ما است و درزمینهٔ فعالیت ما هیچ شرکت خارجی فعالیت نمی‌کند.

    مدیر فروش شرکت تولید منابع تغذیه الکترونیک سیاست‌های جدید دولت درزمینهٔ روابط بین‌الملل را بسیار خوب دانست و ابراز امیدواری کرد بعد از اجرایی شدن رفع تحریم‌ها امیدواریم که صنعت کشور ما رونق بگیرد.او با اشاره به وام 25 میلیونی خودرو و ارتقا کیفیت خودروهای داخلی حرکت صنعت خودروسازی کشورها در آینده مثبت ارزیابی کرد.

    آتاکیشی زاده در رابطه با نحوه برگزاری نمایشگاه گفت:تبلیغات شهری بسیار خوب بود ولی  اطلاع‌رسانی در رسانه‌های رسمی کشورمی توانست بیشتر باشد.او انتقادی از کمبود زمان داشت و اظهار کرد:شرکت‌ها برای برپایی غرفه‌ها زمان کمی داشتند و این امر باعث پایین آمدن کیفیت غرفه‌ها شد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت