با حضور هنرمندان و تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی ؛

گشایش نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان در تهران

عصر نمایشگاه- با حضور هنرمندان و تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی، نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ برای نخستین بار در ایران در گالری «آس» تهران افتتاح ‌شد.

گشایش نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آرتنا ، با حضور هنرمندان و تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی، از جمله؛ دکتر «حمید پازوکی» هنرمند نقاش و استاد دانشگاه، دکتر «غلام‌رضا کاظمی دینان» رئیس انجمن روابط عمومی ایران، «مهدی طالقانی»، دکتر «محمود کی‌نما»، مهندس «اسد احمدپور»، دکتر «کامران هروی» مدیر گالری «آس»، «مونا زاهد» مدیر هنری گالری «آس» تهران و تعدادی از علاقمندان به سینما و هنرهای تجسمی نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های 1940 تا 1970 برای نخستین بار در ایران؛ ساعت 20 یکشنبه شب  23 خرداد ماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح شد و این قابلیت فراهم شده است که علاقمندانب‌توانند در کنار دیدن این آثار ارزشمند سینمایی، از طریق هدفون؛ آنونس، تیزر، سکانس برگزیده و یا دیالوگ‌های این فیلم‌های خاطره‌انگیز سینما را گوش دهند و از آن لذت ببرند.  

    این نمایشگاه شامل 31 پوستر اورجینال سینمای جهان چاپ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آفریقای جنوبی است که از یک مجموعه 98 تایی انتخاب شده‌اند ‌که در هر ده روز، پوسترها تغییر خواهند کرد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و هر شب در ساعت 21:30 نیز، یک فیلم سینمایی برای علاقمندان به نمایش درخواهد ‌آمد.

    ساعت 21.30 امشب دوشنبه 24 خرداد ماه جاری فیلم سینمایی «فرودگاه 77» به کارگردانی «جرج سیتون» و با بازی «برت لنکستر»، «دین مارتین»، «جورج کندی»، «جین سیبرگ» و «هلن هیز» در تراس و فضای باز گالری «آس» تهران روی پرده خواهد رفت و همچنین در روز سه‌شنبه 25 خرداد ماه فیلم سینمایی «ال سید» به کارگردانی «آنتونی مان»، در روز چهارشنبه 26 خرداد ماه فیلم سینمایی «آخرین قطارگان هیل» به کارگردانی «جان استرجس»، در روز پنجشنبه 27 خرداد ماه فیلم سینمایی «چگونه غرب تسخیر شد» به کارگردانی «جان فورد» و «هنری هاتاوی» و روز جمعه 28 خرداد ماه فیلم سینمایی «لوک خوش شانس» به کارگردانی «رنه گوسینی» روی پرده خواهند رفت.

    علاقمندان می‌توانند همه روزه و بصورت رایگان از ساعت 10 صبح الی 23 شب از نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان در گالری «آس» تهران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 بازدید کنند و هر شب از ساعت 21.30 به تماشای یکی از فیلم‌های خاطره انگیزه سینمای جهان بنشینند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت