به مناسبت هفته جهادکشاورزی صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه محصولات و دستاوردهای کشاورزی مهرستان

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته جهادکشاورزی نمایشگاه محصولات و دستاوردهای کشاورزی در مهرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه محصولات و دستاوردهای کشاورزی مهرستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، امروز نمایشگاه محصولات و دستاوردهای کشاورزی با حضور اعضای شورای اداری و کارشناسان جهادکشاورزی این شهرستان افتتاح شد.

    مدیر جهادکشاورزی مهرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه با توجه به ظرفیت‌های موجود و استفاده بهینه و افزایش بهره‌وری شهرستان دستاوردهای بخش کشاورزی به نمایش گذاشته شده است.

    سعید قنبرزهی افزود: هفته جهادکشاورزی امسال به نام «کشاورزی بستر امنیت غذایی کشور و کشاورزی رکن اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده و برگزاری برنامه‌های مختلف به این مناسبت از 21 خرداد ماه جاری آغاز و تا 27 خرداد ادامه دارد.

    این مسئول ادامه داد: غبار روبی مزار شهداء، جلسه محفل اُنس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع، از جمله برنامه‎های هفته جهادکشاورزی مهرستان است.

    مدیر جهادکشاورزی مهرستان با بیان اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده خاطرنشان کرد: در این راستا طرح احداث گلخانه خانگی در سطح روستاها که نقش اساسی در تولید و اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان دارد، توزیع 3500 متر لوله، مرمت و بازسازی قنوات، احداث جاده دسترسی مزارع، احداث باغات جدید نخیلات، انار، یاقوتی، راه‌اندازی دو سالن پرورش قارچ، تهیه دو دستگاه شیر دوش و شیر سردکن و تحویل به دامداران مهرستان از جمله پروژه‌های شاخص در هفته جاری است.

    وی گفت: عمده‌ترین محصولات کشاورزی مهرستان نخیلات، انار، ذرت، جو است.

    قنبرزهی ادامه داد: امیدواریم که مسئولان و کشاورزان با محصولات و تکنولوژی جدیدی که در نمایشگاه تخصصی کشاورزی ارائه می‎شود، بیشتر آشنا شده و زمینه رشد کشاورزی منطقه را فراهم آورند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت