رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایلام

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایلام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، سید محمد علوی فر اظهار کرد: در این نمایشگاه فعالیت و عملکرد این ستاد از زمان تشکیل تاکنون در استان در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

    وی، تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در خصوص فعالیت‌های این ستاد در زمینه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این ستاد در نقاط مختلف استان و فعالیت‌های اربعین حسینی در طی سال‌های اخیر، برگزارشده است.
    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ای در راستای جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی به‌منظور بازسازی عتبات عالیات در نقاط مختلف استان و در سطح مساجد و مراکز فرهنگی برگزار می‌شود.

    علوی فر، بابیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای جذب کمک‌های مردمی به‌منظور بازسازی عتبات است، یادآور شد: استان ایلام در ساخت بخشی از صحن عقیله بنی هاشم (س) در حرم امام حسین(ع) در سال جاری مشارکت خواهد کرد.
    وی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به کمک و حمایت ائمه محترم جمعه و فرمانداران، دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در تمام شهرستان‌های این استان فعالیت دارند و این ستاد در استان در سال جاری نیز هم در اربعین حسینی و هم در طول سال، فعالیت‌های متعددی در دستور کار دارد.
    پخش سری جدید تیزر تبلیغاتی

    براساس این گزارش نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام با حضور سید محمد علوی فر،حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور معاونت فرهنگی ستاد ،آزوغ معاونت سیمای مرکز ایلام وروابط عمومی ستاد وهمچنین مسئول امور مالی واموراداری ستاد برگزار شد.
    در این نشست رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام اظهار داشت: از عموم مردم استان دعوت می‌کنیم کمک های نقدی وغیر نقدی خود را جهت ساخت بخشی از صحن عقیله بنی هاشم (س) را داشته باشند و همانند سال‌های گذشته مردم ولایتمدار استان بتوانند دراین  امر خیر وخداپسندانه شرکت کنند.

    معاونت سیمای مرکز ایلام و روابط عمومی ستاد نیز بیان داشت: سری جدید تیزر تبلیغاتی ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت کمک به ساخت بخشی از صحن عقیله بنی هاشم (س) پخش خواهد شد.

    وی افزود: روزانه بیش از  8 بار تیزر تبلیغاتی ومکرراً زیر نویس تلوزیونی ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساعات مختلف پخش می‌شود.
    وی همچنین از آمادگی صدا وسیمای مرکز ایلام جهت تبلیغات برنامه های ستاد در شبهای قدر خبر داد.

    چراغی پور معاونت فرهنگی ستاد نیز در این نشست اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به مناسبت لیالی قدر در ماه مبارک رمضان در مساجد سطح استان برنامه های ویژه ای برگزار خواهد کرد وهمچنین بمناسبت 7تیر همزمان با شهادت حضرت علی (ع)وشهادت مظلومانه آیت ا... بهشتی و72تن از یاران باوفای امام خمینی (ره)مراسم عزاداری در مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد که مردم ولایت مدار ایلام می توانند کمک‌های نقدی خود را به صندوق های تعبیه شده در این مراسم‌ها واریز کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت