با کلید واژه ˝هویت مستقل و باعزت˝ ؛

انتشار یک پوستر در حمایت از نخستین نمایشگاه مد و لباس مدارس

عصر نمایشگاه- پوستری با کلید واژه ˝هویت مستقل و باعزت˝ در فاصله یک ماه مانده به آغاز نخستین نمایشگاه مد و لباس مدارس در صفحات مجازی منتشر شده است.

انتشار یک پوستر در حمایت از نخستین نمایشگاه مد و لباس مدارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین ، نخستین نمایشگاه مد و لباس مدارس از 29 تیر تا 3 مرداد در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.

    در روزهای اخیر پوستری با کلید واژه "هویت مستقل و باعزت" در فاصله یک ماه مانده به آغاز نخستین نمایشگاه مد و لباس مدارس در صفحات مجازی منتشر شده است که به نوعی از اهمیت توجه به پوشاک دانش‌آموزی حکایت می‌کند.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه، عرضه آثار طراحان مد ولباس دانش‌آموزی با سلایق و ایده های متفاوت و متناسب با فرهنگ بومی و محلی خود و در راستای ضوابط وزارت آموزش و پرورش عنوان شده و پوستر منتشر شده هم حاکی از همین مهم است.

    روی این پوستر که تاکنون به عنوان پوستر اصلی نمایشگاه معرفی نشده و فقط در صفحات مجازی دست به دست می‌شود، تصویر یک دانش آموز قرار گرفته است. او پیراهنی برتن دارد که با ترکیب رنگ فیروزه‌ای که پیش از این به عنوان رنگ سال انتخاب شد و سایه روشن‌های سفید روی آن به خط تحریر، عباراتی در تعریف خصایص برتر دانش‌آموزان کشور نقش بسته است.

    همچنین در بخشی از این پوستر جملاتی از بیانات مقام معظم رهبری در این ارتباط درج شده است: "اولین چیزی که لازم است برای دانش‌آموز خودمان در نظر بگیریم این است که در او هویت مستقل ملی و دینی به وجود آوریم. هویت مستقل و با عزت. جوانمان را جوری بار بیاوریم که دنبال سیاست مستقل، اقتصاد مستقل و فرهنگ مستقل باشد و وابستگی در وجود او به عنوان یک روحیه رشد نکند."

    به هر تقدیر این نمایشگاه فرصت خوبی برای فعال کردن تولید کنندگان داخلی پوشاک، ایجاد رقابت بین طراحان و ارائه الگوهای متنوع دراین زمینه است که امکان انتخاب طرح‌های متنوع‌تر از سوی مدیران مدارس و الگوبرداری متناسب با سلایق و فرهنگ مناطق خود را فراهم می‌کند و امید است با تداوم برپایی چنین نمایشگاهی،گام‌های مؤثر در حوزه ساماندهی به مد و لباس مدارس برداشته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت