رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ابهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مدت ۱۰ روز در ابهر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌‍‌های مختلف صنایع دستی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ابهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن ناصری اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به مناسبت ماه مبارک رمضان، در قالب جشنواره رمضان اجرایی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره رمضان از دو روز گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این جشنواره در قالب برنامه‌های قرآنی شامل کارگاه تدبر در قرآن کریم، مراسم تفسیر قرآن کریم، جزءخوانی قرآن کریم و نمایشگاه مختلف قرآنی و فرهنگی اجرایی می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از جمله برنامه‌های اجرایی در جشنواره رمضان را برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا 31 خردادماه دایر خواهد بود.

    ناصری با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و غرفه حجاب و عفاف به صورت همزمان در شهرستان ابهر دایر خواهد شد، اضافه کرد: غرفه‌های کیف دست‌دوز چرمی، معرق منبت و سوخت‌نگاری، چوب، کاشی، شکسته، ویترای، روی شیشه، سفال، روبان‌دوزی، سرمه‌دوزی، شمع و مجسمه، پتینه‌دوزی و غرفه ویژه عفاف و حجاب از جمله غرفه‌هایی است که در این نمایشگاه دایر خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه از دیگر برنامه‎‌های اجرایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ابهر برگزاری نمایشگاه هنرهنای تجسمی در شهرستان ابهر است، گفت: فراخوان مربوط به این نمایشگاه منتشر شده است.

    ناصری با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه کتاب نیز در شهرستان ابهر دایر خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه نیز در قالب عرضه کتاب‌های متنوع با موضوعات دینی و فرهنگی، مذهبی و اعتقادی، علمی و پژوهشی، تاریخ و جغرافیا، مشاوره و روانشناسی و ... دایر می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب اعلام شده نیز در فرهنگسرای نور ابهر دایر خواهد شد، اضافه کرد: طبق برنامه این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر خواهد شد و بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در ادامه از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی و تذهیب نیز خبر داد و گفت: نشست تخصصی با موضوع بهداشت و تغذیه سالم در قرآن کریم با حضور مدرس و کارشناس تغذیه، نشست علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و آسیب‌های ماهواره و شبکه‌های مجازی، نشست علمی با موضوع مهدویت و بصیرت افزایی، مراسم شعر رمضان در دفاتر ائمه جماعت ابهر و هیدج و صائین قلعه، تجلیل از فعالان قرآنی، جلسات تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم و اجرای تواشیح و ابتهال و قرائت قرآن کریم از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت