معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی استان اردبیل

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این استان از ۱۸ تا ۲۲ مرداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.

برگزاری دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،قادر تقی زاده افزود: هدف از تجمیع نمایشگاه های این سه حوزه جلوگیری از اتلاف وقت ، انرژی ، صرفه جویی در بودجه و هزینه ها و ساماندهی و انسجام نمایشگاه های سه حوزه مذکور است.

    او با تاکید بر لزوم بازاریابی مناسب ، تبلیغات محیطی گسترده و متنوع و اطلاع رسانی به موقع نمایشگاه بین المللی در برگزاری نمایشگاه افزود: از ظرفیت های مختلف دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ، بخش خصوصی و شرکت نمایشگاه های بین المللی استفاده خواهد شد.

    او بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی ، فضاهای مجازی ، راه اندازی خط اتوبوس ویژه نمایشگاه و نصب پوستر و بنر در مسیرهای پررفت و آمد و مناطق گردشگرپذیر با همکاری شهرداری ها را در اطلاع رسانی گسترده و برگزاری نمایشگاه موثر دانست و گفت: در بخش گردشگری نسبت به بازاریابی و جذب بخش های خصوصی مرتبط برای حضور در نمایشگاه اقدام می شود.

    او از اجرای برنامه های جانبی در نمایشگاه از جمله برپایی آلاچیق ، سیاه چادر و موسیقی سنتی خبر داد و افزود: در زمان برگزاری نمایشگاه به ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه از شخصیت های ملی استان و مسوولان مرتبط کشوری و استانی دعوت می شود.

    معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان نیز از اختصاص سه غرفه به 30 استان برای نمایش صنایع دستی هر استان خبر داد و گفت: 90 غرفه صنایع دستی برای نمایش آثار صنایع دستی هنرمندانی از استان های مختلف کشور در دو فضای نمایشگاه بین المللی اردبیل برپا خواهد شد.

    علیرضا دباغ عبداللهی با اشاره به سیاست گذاری های اداره کل در سال جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است غرفه های صنایع دستی به صورت رایگان و هزینه اسکان و پذیرایی برعهده شرکت کنندگان در نمایشگاه باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت