برترین سازندگان سلاح در جهان برگزار می کنند

برگزاری نمایشگاه تسلیحات در پاریس

عصر نمایشگاه- همزمان با افزایش اعتراضات به لایحه اصلاح قانون کار در فرانسه، برترین سازندگان سلاح در جهان، جدیدترین تسلیحات خود را در پاریس به نمایش می گذارند.

برگزاری نمایشگاه تسلیحات در پاریس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سازندگان سلاح های بین المللی در یک مرکز در شمال شرق پاریس برای حضور در نمایشگاه تسلیحات "یوروستوری" گرد هم آمدند تا جدیدترین سلاح های خود را در این مکان به نمایش بگذارند. این یکی از بزرگترین نمایشگاه های دفاع و امنیت جهان محسوب می شود.

    این نمایشگاه تسلیحات از 13 ژوئن (24 خرداد) آغاز شد و تا 17 ژوئن (28 خرداد) ادامه دارد. "یوروستوری" برای تولیدکنندگان سلاح فرصتی است که جدیدترین تجهیزات نظامی خود را  از تفنگ های کلاشنیکف گرفته تا تانک های پیشرفته و راهکارهایی برای برقراری امنیت به نمایش بگذارند.

    با 4 ماهه شدن اعتراضات اتحادیه های کارگری به لایحه اصلاح قانون کار دولت سوسیالیست فرانسه، ارائه راهکاری برای برقراری امنیت به یک امر ضروری تبدیل شده است. در چند ماه گذشته اعتراضات در این کشور افزایش یافته است به گونه ای که چندین بار معترضان با نیروهای پلیس درگیر شده اند. در طول این درگیری ها، پلیس بارها از سلاحی به نام "فلش بال" برای پرتاب توپ های پلاستیکی استفاده کرده است. در ماه آوریل (حدود 2 ماه پیش)، یک دانش آموز در شهر "رن" فرانسه چشم خود را بر اثر برخورد یک توپ پلاستیکی با آن، از دست داد.

    در این نمایشگاه علاوه بر "فلش بال" سلاح های دیگری از جمله نارنجک های بی حس کننده و گازهای اشک آور  که در هفته های اخیر بارها علیه معترضان مورد استفاده قرار گرفته است  به نمایش گذاشته شده است. 26 مه سال جاری میلادی (6 خرداد 95)، یک مرد 28 ساله بر اثر پرتاب یک نارنجک بی حس کننده از سوی پلیس، به کما رفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت