مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب نماز در کانون های مساجد ایلام

عصر نمایشگاه- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان ۳ نمایشگاه تخصص کتاب نماز با همکاری ستاد اقامه نماز استان در کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب نماز در کانون های مساجد ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(26 خرداد) در نشست با مدیر ستاد اقامه نماز این استان  اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری ستاد اقامه نماز استان اجرا می‌شود.

    وی، با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای مابین دبیرخانه مساجد استان و ستا اقامه نماز این استان در راستای ترویج فرهنگ معنوی و الهی نماز در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان منعقد می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصص کتاب‌های نماز در محل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از برنامه‌های مشترک بین دو نهاد است.

    چراغی پور، با اشاره به اینکه این 3 نمایشگاه کتاب تخصص نماز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، افزود: این کتاب‌ها با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و همچنین با برنامه‌ریزی انجام‌شده کتاب‌هایی در خصوص فریضه نماز در بین کانون‌ها و مساجد این استان توزیع می‌شود.

    مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: گردهمایی فعالان نماز و برگزاری مراسم افطاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و همچنین تجلیل از آنان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری دو نهاد است.

    وی، اجرای برنامه و تعامل در مراسمات لیالی قدر، مراسمات عزاداری شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) و بازدید مدیر ستاد اقامه نماز استان از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برگزاری سفره کریمانه و تجلیل از فعالان کانون‌ها در عرصه نماز در طول ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

    چراغی پور، در پایان خاطرنشان کرد: طرح یاوران نماز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری با همکاری ستاد اقامه نماز استان در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ نماز برگزار می‌شود که تاکنون نیز استقبال بسیار خوبی از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از این  طرح صورت گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت