نمایشگاه تخصصی تجهیزات مدیریت بحران افتتاح شد

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات مدیریت بحران با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در محل هتل المپیک تهران رسما آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات مدیریت بحران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه »به نقل از خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه قبل از بازگشایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات مدیریت بحران، مدیران بحران استان های کشور در نشستی با اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و با حضور جهانگیر معاون وزارت امداد و نجات آذربایجان دیدار و گفتگو کردند.

    به گزارش خبرنگار مهر، بعد از پایان کنفرانس، تمام مهمانان با حضور در بخش غربی هتل المپیک، نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات مدیریت بحران را رسما افتتاح کردند.

    نکته قابل تأمل این بود که در این نمایشگاه تجهیزاتی اعم از موتورهای برق، لودر، جرثقیل، دستگاه های تسویه آب، آب سردکن، بیسیم، آمبولانس های هوایی، تجهیزات امدادی و خدماتی نمایش داده شده بود به طوری که تجهیزات موجود مورد توجه و تحسین مدیران بحران استان ها قرار گرفت اما آنها معتقد بودند بودجه ای برای خرید این تجهیزات ندارند.

    یکی از مدیران بحران با انتقاد از اینکه چرا بودجه را به خود هلال احمر استان یا استانداری اختصاص نمی دهند تا بر اساس نیاز خرید کنند؟ گفت: من حتی هزینه کاورهای بحران را قرض کردم. وقتی پول نداریم چرا نمایشگاه می گذارند؟ خودشان بخرید و به ما تحویل دهند.»

    موضوع مطرح شده توسط این مدیر استانی را با مهندس اکبرپور، معاون سازمان مدیریت بحران کشور مطرح کردیم که در پاسخ توضیح داد: این موضوع کمبود بودجه درست است، اما یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه آگاهی مدیران از تجهیزات مرتبط با شرایط بحران است تا برنامه ریزی کنند و وقتی بودجه در دست داشتند، اقدام کنند.

    وی در پاسخ به اینکه آیا از استانداران هم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده است، تصریح کرد: از تمامی استانداران دعوت شده که در این 4 روز بازگشایی نمایشگاه بازدید داشته باشند.

    به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر هم در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این نمایشگاه اظهار کرد: قرار نیست در این نمایشگاه خریدی داشته باشیم و بیشتر هدف این است که خود را به‌روز کنیم از جدیدترین دستاوردها مطلع باشیم تا در شرایط مناسب خود را به این تجهیزات مجهز کنیم..

    به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه مدیریت بحران استان ها هر کدام دارای یک غرفه هستند و شرکت های خصوصی تجهیزاتی اعم از سنسورهای حساس زلزله، ابزار دقیق و رفتارنگاری سازه‌ها، خودروهای آمبولانس ایران خودرو و اپراتورهای تلفن همراه ارائه می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت