فراخوان نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، نوشیدنی و مواد مسکو

عصر نمایشگاه: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، با هدف افزایش حضور فعالان اقتصادی ایرانی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، نوشیدنی و مواد اولیه مسکو، فراخوان داد.

فراخوان نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، نوشیدنی و مواد مسکو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، نوشیدنی و مواد اولیه مسکو از 19 لغایت 23 بهمن ماه سال جاری در کشور روسیه برگزار می شود،
    این فراخوان تاکید دارد: نظر به اهمیت ارتقای سطح تعامل تجاری برون مرزی به ویژه استمرار حرکت در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی و حضور مؤثر در بازارهای هدف صادراتی به منظور ارائه ظرفیت های صادراتی درحوزه محصول و توانمندی های تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان، همچنین حفظ جایگاه و بسط حضور در بازارهای مهم اروپایی، شرکت های تولیدی و صادراتی در حوزه صنایع غذایی ایران در این نمایشگاه با توجه به تحولات کمک کننده در جهت گسترش سهم محصولات ایرانی در بازار مواد غذایی روسیه، حضوری فعال خواهند داشت.
    نمایشگاه روسیه سال گذشته با حضور مشارکت کنندگانی از 64 کشور مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در فضایی بالغ بر یکصد هزار مترمربع و مشارکت بالغ بر دو هزار شرکت داخلی و خارجی ارائه کننده محصولات و توانمندی ها در حوزه های مختلف صنایع غذایی از جمله انواع کنسرو، سبزی میوه ، محصول های لبنی ، انواع نوشیدنی های گرم و سرد و آب میوه، نان، شیرینی و شکلات و فرآورده های مربوط، حلوا، پاستیل، ژله، آدامس، مربا، عسل، خرما، غذاهای دریایی و منجمد، روغن، ادویه و افزودنی ها، انواع سس، مرغ، تخم مرغ، گوشت ، محصول ها و فرآورده های گوشتـی نیمه آمـاده، محصول های کـشاورزی ، آب معدنی، پودرهای نوشیدنی، انواع ماهی، خاویار و فرآورده های مربوطه، انواع میوه های تازه و خشکبار، حبوب ،آرد، ماکارونی، چیپس و تنقلات، سوپ های نیمه آماده و کنستانتره برگزار شده است.
    با توجه به ظرفیت های صادراتی و توانمندی ها و مزیت های رقابتی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از انواع محصول ها و فرآورده های غذایی، شرایط حضور شرکت های ایرانی در چارچوب پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.
    علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این عرصه صادراتی به وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران به آدرس www.iranfair.com مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت