مهر ماه انجام می شود؛

میزبانی اراک از سه نمایشگاه صنعت ریلی، آلومینیوم و ساختمان

عصر نمایشگاه- مهرماه سال جاری اراک میزبان سه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ریلی، آلومینیوم و صنعت ساختمان خواهد بود.

میزبانی اراک از سه نمایشگاه صنعت ریلی، آلومینیوم و ساختمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، بابک عقیلی‌نسب مدیر شرکت 2A(معماران بهطرح) از برگزاری سه عنوان نمایشگاه در سطح ملی و بین‌المللی در اراک خبر داد.

    وی با اشاره به اینکه در سیزدهم تا شانزدهم مهرماه اراک میزبان برگزاری سه نمایشگاه صنعت ریلی، صنعت آلومینیوم و صنعت ساختمان است، افزود: نمایشگاه صنعت ریلی که با عنوان اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ریلی در روز سیزدهم مهرماه آغاز به کار خواهد کرد در فضایی کاملا باز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برگزار خواهد شد.

    عقیلی‌نسب در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه نیز در کنار اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ریلی میزبان شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی فعال در عرصه آلومینیوم خواهد بود، افزود: نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع برگزار خواهد شد و تاکنون شرکت‌های بزرگی حضور خود را در این نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

    وی اضافه کرد: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز در کنار دو نمایشگاه بین‌المللی دیگر در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه این نمایشگاه عنوان بین‌المللی را یدک نمی‌کشد، اما شرکت‌های خارجی متعددی برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده و خود را آماده می‌کنند.

    مدیر اجرایی نمایشگاه‌های صنعت آلومینیوم، ساختمان و ریلی در اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه دو نمایشگاه صنعت ریلی و آلومینیوم برای اولین بار برگزار می‌شوند کاملا نگاه و رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کنند به طوری که در افتتاحیه این نمایشگاه قطعا وزرا، سفرا و پاویون‌های خارجی حاضر خواهند بود، همچنین برنامه‌ها، همایش‌ها، سمینارها و کارگاه‌های جنبی متعددی نیز در نظر گرفته شده و قطعا کیفیت بالای این نمایشگاه در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌های گذشته محسوس خواهد بود.

    وی همچنین از دریافت کارت بازدید مجهز به بارکد دوبعدی از سوی کلیه بازدیدکنندگان نمایشگاه در طول زمان برگزاری نمایشگاه‌ها خبر داد.

    عقیلی‌نسب افزود: شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری و ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه‌ها از طریق سامانه www.2Acompany.com  اقدام کنند، همچنین می‌توانند کلیه اخبار به‌ روز نمایشگاه را علاوه بر سایت از طریق کانال telegram.me/Export_Management دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت