معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان بیان کرد

به تصویر کشیده شدن نقش زن در اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به طراحی بروشور «ده گام کمک به اقتصاد داخلی» در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: در غرفه نقش زن در اقتصاد مقاومتی خودکفایی، خرید کالای ایرانی و مرگ سرمایه ملی به تصویر کشیده شده است.

به تصویر کشیده شدن نقش زن در اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: مدارس علمیه الزهرا المرضیه(س)، فاطمه الزهرا(س)، سید الشهدا(ع) و خدیجه کبری (س) اصفهان در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

    وی با اشاره به وجود غرفه ای با عنوان «نقش زن در اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: در این غرفه دو خانواده در قالب تصویر به نمایش گذاشته شده است، یک خانواده که فرهنگ اسلامی در آن حاکم می باشد و نتایجی چون خودکفایی، خرید کالای ایرانی، حمایت از تولید کننده داخلی، تربیت فرزند خلاق و جهادگر اقتصادی با سرمایه عاطفی است.معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: در خانواده مقابل که فرهنگ اسلامی حاکم نیست، خرید کالاهای خارجی و مرگ سرمایه ملی، عدم سلامت روانی و جسمی، هدر رفتن انرژی و اسراف به تصویر کشیده شده است که در قالب راوی گری در بعضی زمانها یا به صورت مسابقه در مواقعی دیگر مطرح شده است.

    وی با بیان اینکه بروشور ده گام کمک به اقتصاد داخلی به منظور شرکت در مسابقه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد تصریح کرد: 27 پوستر با عنوان اقتصاد مقاومتی و نقش زنان تولید، تهیه و در نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

    بهشتی خاطرنشان کرد:  هر شب به معرفی یکی از بانوان کارآفرین طلبه برای بازدید کنندگان در این غرفه پرداخته می شود تا  تلنگری برای بانوان بازدیدکننده شود تا با تغییر سبک زندگی خود در جهت تقویت اقتصاد داخلی کشور قدم بردارند.

    وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در قرآن و کودک ابراز داشت: طرح حجاب بهشتی، اهدای روسری برای دختر بچه های مکلفی که بی روسری هستند و مسابقه از طرح ماکت غرفه که اشاره به یکی از آیات قرآن دارد، کارت احادیث و روایات و سخنان بزرگان و نکات تربیتی برای پدر و مادر به نیت تربیت فرزندانشان از فعالیت های این غرفه هاست.

    معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: طرح قرآن بخوان، نقاشی بکش، جایزه بگیر، تهیه اسباب بازی هایی دست ساز توسط طلاب، پخش کلیپ تواشیح ها ونغمه های مذهبی با صدای کودکان،حضور مشاور کودک در غرفه از دیگر برنامه هاست.

    گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از (22 الی 28 خرداد) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور 149 غرفه از استان‌های تهران، اصفهان، قم، فارس و خراسان رضوی و در 9 هزار مترمربع برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت