مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد

تعویض قرآن‌ها نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن البرز

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از احتمال اجرای طرح تعویض قرآن‌ها نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت استان خبر داد.

تعویض قرآن‌ها نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، سید موسی حسینی کاشانی در نشست مطبوعاتی امروز اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان ساعت 6.30 سه‌شنبه (اول تیرماه ) با حضور رییس سازمان محیط زیست و مسئولان استانی افتتاح می‌شود .

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر و 18 عصر الی 24 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز میزبان شهروندان البری است.

    حسینی کاشانی ادامه داد: این نمایشگاه دارای 81 غرفه شامل غرفه کتب قرآنی، دستگاه‌ها و نهادها، دیجیتال و نرم‌افزارهای قرآنی، سبک زندگی، مشاور خانواده، آثار فاخر هنری، قاب و پوسترهای قرآنی و ... است.

    وی با توضیح درباره غرفه مشاور خانواده افزود: در این نمایشگاه دو غرفه به مشاوره خانواده اختصاص داده شده که شش مشاور در آنها مستقر می‌شوند و به مراجعان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اجرای تعزیه در طول برگزاری نمایشگاه قرآن نیز اشاره کرد و گفت: در چهار شب از شش شب برپایی این نمایشگاه شاهد اجرای تعزیه توسط گروه‌های نمایشی استان خواهیم بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه از احتمال اجرای طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده در طول مدت نمایشگاه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم، شهروندان می‌توانند در حین بازدید از نمایشگاه نسبت به ثبت نام برای تعویض قرآن های فرسوده خود با قرآن‌های نو اقدام کنند.

    حسینی کاشانی تصریح کرد: بدون شک به دلیل محدودیت‌های اعتباری اولویت با کسانی است که در روزهای ابتدایی برگزاری این نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام می‌کنند.

    این مسئول ابراز کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری، اتوبوس‌هایی در سطح شهر مستقر می‌شوند که وظیفه انتقال علاقه‌مندان به نمایشگاه را به عهده دارند.

    وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلفِ استان، کسانی که در هنگام اذان در نمایشگاه قرآن و عترت حضور دارند میهمان سفره افطار این اداره کل خواهند بود.

    وی همچنین به برنامه اکران فیلم در طول برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان نیز اشاره کرد و گفت: در تمام شش شب برپایی این نمایشگاه شاهد اکران فیلم های به روز و مرتبط با مفاهیم قرآن و عترت در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خواهیم بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توضیح داد: برای برگزاری این نمایشگاه هیچ اعتباری از سوی وزارتخانه تخصیص نیافته و همه بودجه مورد نیاز از محل اعتبارات اداره کل و حمایت‌های دستگاه‌های استان تامین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت