مدیر برنامه‌های پرده‌خوانی در استان خراسان رضوی خبر داد

پرده‌خوانی قرآنی ویژه کودکان در نمایشگاه قرآن مشهد

عصر نمایشگاه- مدیر برنامه‌های پرده‌خوانی در استان خراسان رضوی، با اشاره به برنامه پرده‌خوانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گفت: هر شب یکی از فضائل امیرالمومنین(ع) برای بچه‌ها پرده‌خوانی می‌شود، همچنین در شب تولد امام حسن(ع) در رابطه با این معصوم، پرده‌خوانی خواهیم داشت .

پرده‌خوانی قرآنی ویژه کودکان در نمایشگاه قرآن مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، مرتضی عظیمی، مدیر برنامه‌های پرده‌خوانی در استان خراسان رضوی ضمن اشاره به پنجمین حضور مسجد نقویه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، افزود: امسال در یازدهمین دوره از این نمایشگاه مسجد نقویه برای آشنایی با نظرات و افکار هنرمندان قرآنی و تبادل اندیشه حضور یافته است.

    عظیمی، کار غرفه «پرده‌خوانی مسجد نقویه» را اجرای برنامه‌های کوتاه برای کودکان با سنین بین هفت تا 13 سال در قالب پرده‌خوانی قصه‌های قرآنی و زندگی چهارده معصوم(ع) اعلام کرد و گفت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در نگاه کودک و نوجوان را دنبال می‌کنیم.

    وی، با اشاره به آماج حمله‌بودن قشر کودک و نوجوان در بحث تهاجم فرهنگی، ابراز کرد: دشمنان در این سنین سرمایه‌گذاری می‌کنند تا سرمایه خود را در زمان جوانی برداشت کنند لذا همین انگیزه‌ای شد تا ما به حیطه کودک و نوجوان ورود کنیم، زیرا در عین حالی که بیشترین تأثیرپذیری را دارند از نظر مردم فراموش شده‌اند.

    مدیر برنامه‌های پرده‌خوانی در استان خراسان رضوی، در رابطه با برنامه‌های غرفه «پرده‌خوانی مسجد نقویه» این طور توضیح داد: در ابتدای برنامه‌های این غرفه، پرده‌خوانی با موضوع غدیر داریم و در انتهایش به موضوع امام زمان(عج) وصل می‌شود و سپس ادامه کار به یکی از کارشناسان سپرده می‌شود.

    عظیمی، با توجه به برنامه‌های کوتاه و مناسب تنظیم شده این غرفه، اظهار کرد: هر شب یکی از فضائل امیرالمومنین(ع) برای بچه‌ها پرده‌خوانی می‌شود، همچنین در شب تولد امام حسن(ع) در رابطه با این معصوم، پرده‌خوانی خواهیم داشت که امیدواریم مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد.

    وی، با اعلام این مطلب که مسجد نقویه 170 ساعت از 100 داستان قرآنی را تبدیل به پرده‌خوانی کرده است، افزود: در همین راستا، 120 ساعت برنامه پرده‌خوانی با موضوع چهارده معصوم(ع) آماده است که در طول سال هر هفته چهارشنبه‌ها در این مسجد برگزار می‌شود.

    مدیر برنامه‌های پرده‌خوانی در استان خراسان رضوی، در پایان گفت: طی ایام سال به صورت دائم در روزهای چهارشنبه برنامه پرده‌خوانی در مسجد نقویه برقرار است، ضمن اینکه در مناسبت‌های مذهبی برنامه پرده‌خوانی با موضوع معصومی که مناسبت مربوط به اوست، نیز برای این قشر اجرایی می‌شود.

    یادآور می‌شود، مسجد نقویه واقع در خیابان احمدآباد نبش عارف، چهارشنبه‌ها میزبان کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های پرده‌خوانی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت