رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد

پروژه نمایشگاه بزرگ از محورهای اصلی توسعه شهر اصفهان

عصر نمایشگاه- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، یکی از دغدغه های مهم شوراست و به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه شهر اصفهان مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.

پروژه نمایشگاه بزرگ از محورهای اصلی توسعه شهر اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رضا امینی اظهار کرد: هم اکنون دولت و بخش خصوصی در این رابطه به اجماع نظر رسیده اند که باید زیرساخت های صنعت گردشگری فراهم شود.

    وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های صنعت گردشگری، مباحث نمایشگاهی است، افزود: در کنار توسعه امکانات فرودگاهی، پروژه سالن اجلاس و پروژه هایی مانند شهر رؤیاها و آکواریوم ناژوان، مرکز نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز در حال ساخت و آماده سازی است که این پروژه، بسته گردشگری اصفهان در محور شرق را تکمیل خواهد کرد.

    رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه فعلی اصفهان اگرچه در سال های گذشته، پاسخگوی کارکردهای صنعتی و اقتصادی استان بوده است اما در فضایی غیرمتناسب با صنعت نمایشگاهی بنا شده و در حد و شأن اصفهان نیست.

    امینی تصریح کرد: بر این اساس در دوره چهارم شورای شهر و از طریق رایزنی های انجام شده، سهم عمده نمایشگاه اصفهان از طرف شهرداری خریداری شد و امیدواریم این پروژه در زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسد.

    وی با اعلام اینکه به طور قطع رونق اقتصادی و ساخت و سازها به عنوان یکی از منابع اصلی درآمدی شهرداری بر زمان بندی عملیات اجرایی این پروژه تأثیرگذار خواهد بود، افزود: امیدواریم این دغدغه شهری هر چه زودتر رفع شود چراکه اصفهان به عنوان شهری که چهار راه اقتصادی کشور محسوب می شود، به مرکزی بین المللی برای نمایش توانمندی های ملی نیاز دارد و از سوی دیگر با توجه به اینکه اصفهان مرکز تجمع گردشگران داخلی و خارجی است، این پروژه باید بر اساس مقتضیات شهر اصفهان، تأمین کننده نظر گردشگران تجاری نیز باشد.

    عملیات پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان شهریور سال گذشته در 47 هکتار زمین و با اعتبار اولیه هزار میلیارد ریال آغاز شد.
    برای این طرح در گام اول 17 هکتار در نظر گرفته شده است که شامل توقفگاه خودرو ، سالن گفت و گو و اتاق مذاکره، مرکز رسانه ای ، سالن های نمایشگاهی سرپوشیده و روباز، مجموعه رستوران ها، سالن همایش، مسجد، گمرک، بانک و صرافی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت