مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد

برپایی نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در حاشیه شهر مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد است که این نمایشگاه و با هدف حاشیه‌زدایی و رفع مشکلات این مناطق در قالب ۲۰ غرفه در بوستان رجاء شهرک شهید رجائی برپا شده است.

برپایی نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در حاشیه شهر مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محسن مسعودیان‌راد اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان همزمان با شب میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع) در 18 نقطه خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

    وی افزود: این نمایشگاه که از سال 1380 همه ساله در ایام هفته اطعام و اکرام ایتام و مستمندان (15 تا 21 رمضان) از سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا سالروز میلاد حضرت علی(ع) برگزار می‌شود از ساعت 19 تا 23 آماده بازدید علاقه‌مندان است و نمایشگاه امسال در مشهد، نیشابور، سبزوار چناران، قوچان، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر و گناباد برپا شده و در برخی از شهرستان‌ها مانند مشهد دو نمایشگاه دایر شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی با اشاره به تفاوت شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان با 15 دوره قبلی خاطرنشان کرد: این تفاوت در برپایی نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد بوده است که این نمایشگاه و با هدف حاشیه‌زدایی و رفع مشکلات این مناطق در بوستان رجاء شهرک شهید رجائی برپا شده است.

    مسعودیان راد تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب 20 غرفه دایر شده که این غرفه‌ها شامل پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم التحریر، گُل، کفش، عطاری، زیور آلات، تریکو و طرح‌های مشارکت‌ مردمی بوده است و در غرفه‌های این نمایشگاه زنان، مردان و کودکان تحت پوشش حاضر هستند که بیشتر شامل زنان سرپرست خانوار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان هم شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان در بوستان کوهسنگی مشهد در قالب 37 غرفه (27 غرفه درون بازارچه و 10 غرفه بیرون بازارچه) دایر شده که بخش‌های این غرفه‌ها شامل طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، وکلای نیکوکار، پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی، البسه، کیف، گُل و غیره بوده است و این نمایشگاه به همراه خستین نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است، اما نمایشگاه‌های شهرستان‌ها که تا 21 رمضان است در صورت درخواست شهرستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید می‌شود.

    وی تأکید کرد: هدف از راه‌اندازی نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر مشهد معرفی اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه که در این نقطه از شهر ساکن هستند بود و امیدواریم که از سوی مسئولان اجرایی کشور، استان و شهر دیده شوند و اعتباراتی درجهت خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به این افراد صورت پذیرد.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد نخستین شهری است که اقدام به برپایی نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر کرده است، عنوان کرد: مشهد با توجه به اینکه بالاترین آمار حاشیه‌نشینی کشور را به خود اختصاص داده است اولین شهری در کشور است که نخستین نمایشگاه بازارچه رمضان در مناطق حاشیه شهر را برپا کرده است و اگر حمایت مسئولان را در این بخش داشته باشیم نمایشگاه حاشیه شهر استقبال و بازتاب بیستر و بهتری نسبت به نمایشگاه مرکز شهر پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت