معاون امور صنایع وزارت صمت تاکید کرد:

نمایشگاه های تخصصی بستری برای ایجاد ارزش افزوده تولیدات داخلی است

عصر نمایشگاه- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برپایی نمایشگاههای تخصصی و به نمایش گذاشتن توانمندیهای تولیدی و صنعتی بستری مناسب برای ایجاد ارزش افزوده و رشد تولید ناخالص ملی است.

نمایشگاه های تخصصی بستری برای ایجاد ارزش افزوده تولیدات داخلی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه محصولات بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات این صنعت گفت: در بازدید از محل دائمی نمایشگاهها به خوبی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نمایشگاه قابل مشاهده است و مبادی ورودی سالن ها همگی مجهز به دستگاههای ضدعفونی و ملزومات بهداشتی است.

    وی با اشاره به ظرفیت بازدید عمومی از نمایشگاه به صورت مجازی اضافه کرد: کارشناسان معتقدند، در زمان شیوع ویروس کرونا سرعت فراگیری فناوری اطلاعات به اندازه ای زیاد شده که میزان استفاده از تجهیزات و تکنولوژی ارتباطات در زندگی امروز، ده سال جلوتر از زمان فعلی ارزیابی می شود.

    صادقی نیارکی ادامه داد: در شرایط کنونی که برپایی نمایشگاهها هر چه بیشتر به سمت بازدید مجازی پیش می رود تعداد بازدید کنندگان از هر نمایشگاه هم چندین برابر می شود که این امر خود بازارهای هدف بیشتری را برای صادرات و فروش در دسترس تولید کنندگان و فعالان اقتصادی قرار می دهد.

    به گفته معاون امورصنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت حتی مذاکرات میان شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز از طریق پلت فرمهای الکترونیکی و در اینترنت انجام می شود که زمینه ساز توسعه بیشتر تجارت الکترونیک است.

    صادقی نیارکی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر اینکه هیچ محدودیتی متوجه کسب و کارها در جامعه نیست، تصریح کرد: سیاست ستاد ملی کرونا و ریاست جمهوری نیز بر این اصل است که برای تمامی کسب و کارها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

    وی افزود: در این شرایط موظف هستیم با تلفیق زنجیره سلامت و اقتصاد با یکدیگر، هم از حیات و جان انسانها و هم از حیات اقتصاد ملی محافظت کنیم.

    به گفته صادقی نیارکی، در زمان کنونی که اقتصاد ملی هم به واسطه محدودیت های ناشی از کرونا تحت فشار است و هم در معرض تحریم قرار دارد، باید با برگزاری نمایشگاههای تخصصی به عنوان ابزاری قدرتمند جهت نمایش پویایی اقتصاد وطنی بهره ببریم.

    معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: نمایشگاه برآیند به هم رسانی توانمندیها و نیازمندیها در هر جامعه ای است که می تواند بر رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی نیزتأثیرگذار باشد. در واقع نمایش توانمندیها و کشف نیازمندیهای بازار از طریق نمایشگاه موجب هدفمند شدن بیشتر تولید و تجارت می شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت