رئیس و اعضا کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند

عصر نمایشگاه- محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در نشست با اعضا کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ضمن برشمردن پتانسیل های شهرآفتاب ،خاطر نشان کرد: نمایشگاه شهرآفتاب و اتاق بازرگانی ایران مکمل همدیگر در توسعه صادرات هستند و مشارکت بخش خصوصی در طرح های توسعه ای شهرآفتاب می‌تواند نقش به سزایی در افزایش صادرات داشته باشد.

رئیس و اعضا کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شهرآفتاب، وی افزود:نمایشگاه شهرآفتاب با اتخاذ رویکردی هم افزایانه،آماده گسترش همکاری ها ومشارکت با اتاق بازرگانی ایران است.

    قادری در ادامه با تشریح استراتژی های شهرآفتاب گفت: معماری مدرن و سالن های استاندارد،جانمایی مناسب،قرار گرفتن در کریدور ارتباطی و صادراتی پایتخت و امکان توسعه نمایشگاه از جمله مزیت های شهرآفتاب است که چشم اندازی روشن برای همکاری های دوجانبه ترسیم میکند.

    در ادامه نشست صالحی رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تشریح پتانسیل های کمیسیون انرژی ،خاطر نشان کرد: تعامل و مشارکت این دو مجموعه یک حرکت مثبت است که ما از آن حمایت می کنیم و امیدواریم همکاری اتاق بازرگانی و شهرآفتاب نقش بسزایی درتوسعه صادرات ایفا کند.

    در ادامه این نشست کامبیز معتمد وزیر معاونت نمایشگاهی شهرآفتاب مزیت های رقابتی شهرافتاب را تشریح کرد و گفت: با توجه به چشم انداز ترسیم شده شهرآفتاب و لحاظ کردن شرایط کرونا دستورالعمل هایی جهت تسهیل بروکراسی و کاهش هزینه های برگزارکنندگان نمایشگاه تدوین شده است که می تواند کمک موثری به برگزاری نمایشگاه ها باشد.

    در ادامه نشست نجفی نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری شهرافتاب،گفت:بخش خصوصی آمادگی کامل برای سرمایه گذاری در نمایشگاه شهرآفتاب را دارد و این سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف انرژی و بازرگانی می تواند عملیاتی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت