معاون وزیر صمت در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تاکید کرد:

برگزاری نمایشگاه های تخصصی زمینه ساز اعتلای تجارت خارجی کشور است

برنامه ریزی برای برگزاری ۵۰۰ نمایشگاه تخصصی در سراسر کشور

عصر نمایشگاه- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی را زمینه ساز اعتلای تجارت خارجی و فرصتی برای افزایش مبادلات تجاری و معرفی بهتر تولیدات داخلی دانست.

برگزاری نمایشگاه های تخصصی زمینه ساز اعتلای تجارت خارجی کشور است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا، حمید زادبوم و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی براساس مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف حفظ سلامت مشارکت‌کنندگان، برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان اولویت اصلی در برگزاری نمایشگاه‌ها است.

    رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار امیدواری کرد با هماهنگی‌های صورت گرفته ضمن برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی هدفمند، شاهد اعتلای تجارت خارجی کشور از طریق استفاده از کلیه ابزارهای موجود باشیم.
    زادبوم با بیان اینکه نمایشگاه‌ها انعکاس فعالیت واحدهای تولیدی صادراتی بوده و بهترین ابزار جهت حضور و ماندگاری در بازارهای هدف است، افزود: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی صدور مجوز، نظارت و ارزیابی نمایشگاه‌های تجاری در داخل و خارج از کشور، تمهیدات مناسبی جهت ارتقای این صنعت جوان و روبه رشد اندیشیده و اجرا می‌کند.
    وی نوآوری در برگزاری نمایشگاه‌ها با هدف جذب بنگاه‌های خریدار خارجی را شرط بقاء و اعتلای صنعت نمایشگاهی دانست و از انجمن‌های فعال در صنعت نمایشگاهی خواست با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران در این مسیر گام بردارند.
    رئیس کارگروه نظارت و ارزیابی رویدادهای تجاری، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی در شرایط فعلی را که دو هدف کاهش هزینه‌های بنگاه‌ها و حفظ سلامت بازدیدکنندگان را به دنبال دارد، بسیار ارزشمند عنوان کرد.
    رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده جهت برگزاری بیش از 500 نمایشگاه در تهران و مراکز نمایشگاهی مصوب سراسر کشور، گفت: صنعت نمایشگاهی جوان کشور با دارا بودن صنایع پیشینی و پسینی متعدد، نقش بسزایی در اشتغال و تولید داشته و لازم است از کلیه فعالان این صنعت، اعم از مجریان و غرفه‌سازان و همچنین مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها حمایت به عمل آورد.
    گفتنی است؛ بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ 20 لغایت 23 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت