برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی با محوریت غذای سالم در جهرم

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه صنایع غذایی با محوریت غذای سالم در مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی با محوریت غذای سالم در جهرم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از برنا از جهرم، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: همزمان با هفته بسیج ملی کاهش مصرف نمک، قند و چربی و با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه و افزایش آگاهی مردم در راستای مصرف مواد غذایی سالم سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در جهرم برپا شده است.

    ابوالفضل نیکوسیر از برپایی 15 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه های این نمایشگاه شامل، نشان‌گراهای رنگی (چراغ راهنمای تغذیه‌ای)، قلب، نمک، چربی، غرفه معرفی محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز، غرفه های محصولات آرایشی که دارای برچسب نشانه ایمنی هستند و غرفه محصولات و غذاهای سنتی شهرستان جهرم است.

    وی ادامه داد: پنج غرفه نیز به شرکت های تولید صنایع غذایی شهرستان جهرم اختصاص پیدا کرده که محصولاتی مانند خرما و فرآورده های آن، ترشی و شوریجات، شیر و ماست، ارده و غیره در آن به نمایش درآمده است.

    معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم از برپایی غرفه های نقاشی چهره کودکان و نقاشی با محوریت غذای سالم در این نمایشگاه صنایع غذایی خبر داد و گفت: در کنار این غرفه ها، نمایشگاه نقاشی کودکان، کاردستی، شعر، کاریکاتور و روزنامه دیواری نیز که سه ماه پیش فراخوان آن را اعلام کرده بودیم برپا شده که 250 اثر در آن به نمایش گذاشته شده است.

    نیکوسیر اضافه کرد: در اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی جهرم به شرکت های برتر صنایع غذاییف مسئول فنی برتر و آثار هنری برتر به نمایش درآمده در این نمایشگاه هدایایی تقدیم می شود.

    وی زمان بازدید این نمایشگاه را ساعت 8 تا 12 صبح و 16 تا20 شب پنجم تا هفتم دی ماه در مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم واقع در شهرک انقلاب دانست و از عموم همشهریان برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت