مدیر تیم سازنده ربات انسان نمای سورنا بیان کرد

رونمایی سورنا ۳ در نمایشگاه اتوماتیکای مونیخ

عصر نمایشگاه- مدیر تیم سازنده ربات انسان نمای سورنا در مرکز سیستمها و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه تهران(CAST) بهمراه اعضای این تیم از آخرین و پیشرفته‌ترین دستاورد خود یعنی ربات انسان نمای سورنا ۳ در نمایشگاه اتوماتیکای مونیخ رونمایی بین‌المللی کردند.

رونمایی سورنا ۳ در نمایشگاه اتوماتیکای مونیخ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، دکتر عقیل یوسفی کما مدیر تیم سازنده ربات انسان نمای سورنا در مرکز سیستمها و فناوری های پیشرفته دانشگاه تهران(CAST) به همراه اعضای این تیم  از اخرین و پیشرفته ترین دستاورد خود یعنی ربات انسان نمای سورنا 3 در نمایشگاه اتوماتیکای مونیخ رونمایی بین المللی کردند.

    نمایشگاه اتوماتیکا  بزرگترین نمایشگاه در سطح قاره اروپا در حوزه رباتیک و اتوماسیون می باشد که با حضور و مشارکت شرکتهای معتبر رباتیکی و اتوماسیون از نقاط مختلف جهان در مونیخ مرکز ایالت بایرن آلمان برگزار می گردد.

    نمایش زنده مانورها و حرکات سورنا استقبال بی نظیری را از سوی بازد  کنندگان از این نمایشگاه و همچنین متخصصین حاضر از دیگر کشورها به دنبال داشت.

    تیم سورنا  که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  برای نخستین بار در این عرصه بین المللی حضور یافته است  در حاشیه این نمایشگاه با هماهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مونیخ مذاکرات وبازدیدهای فنی متعددی با شرکتها و موسسات رباتیکی و تحقیقاتی از جمله موسسه فرانهوفر و DLR  آلمان و همچنین از آزمایشگاه ها و ربات های دانشگاه فنی مونیخ به عمل آورد .

    حضور موثر مرکز سیستمها و فناوری های پیشرفته دانشگاه تهران(CAST) و نمایش جذاب ربات سورنا 3 ،که در زمره برترین ربات های دنیا قرار دارد، پیامی روشن به جامعه بین الملل در خصوص پیشرفتهای اخیر ایران در حوزه فناوری های جدید ارائه کرد. این تیم در حال حاضر مشغول توسعه نسل چهارم این ربات (سورنا 4)می باشد و همچنین برنامه های جدی در خصوص ورود به حوزه تجاری و نیز بین المللی ساختن دستاوردهای خود دارد که بزودی اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت