مدیرعامل شرکت عالیس بیان کرد

حضور در نمایشگاه تخصصی«آی فود» یکی از ابزارهای ورود ما به بازارهای خارجی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت عالیس گفت :حضور در نمایشگاه تخصصی «آی فود» یکی از ابزارهای ما برای توسعه صادارت و ورود موثرتر به بازارهای خارجی است.

حضور در نمایشگاه تخصصی«آی فود» یکی از ابزارهای ورود ما به بازارهای خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آی فود ،مدیرعامل شرکت عالیس گفت: توجه به صادرات جهت خروج از رکود بازار  اولویت اصلی عالیس است و حضور در نمایشگاه تخصصی «آی فود» یکی از ابزارهای ما برای توسعه صادارت و ورود  موثرتر به بازارهای خارجی است.

    فیاض ادامه داد: گروه تولیدی عالیس با تولید قریب 60 نوع کالا در گروه‌های نوشیدنی‌های گازدار، ماءالشعیر، دوغ، شیرهای طعم‌‎دار و ... به دنبال ارائه پکیج‌های سلامتی و با کیفیت در داخل و خارج کشور است.

    وی در خصوص جایگاه عالیس در بازار و برنامه‌های آتی شرکت متبوعش می‌گوید: در بازار داخلی در خصوص بعضی از محصولات در جایگاه برتر و رهبر بازار هستیم و در مورد بعضی از محصولات در رتبه دوم و سوم بازار قرار داریم. برنامه‌ی ما ارتقاء سهم بازار داخلی و توجه جدی به صادرات است.
    فیاض در خصوص حضور عالیس در بازار مشهد گفت: عالیس برند شناخته شده و پرطرفدار بازار مشهد است؛  مرکز اصلی استقرار عالیس در مشهد است و مدعی هستیم در این کلان‌شهر مذهبی در زمره برترین برندهای بازار هستیم. و البته شهروندان مشهدی نسبت به استفاده از محصولات ما نگاه ویژه‌ای دارند.

    وی ادامه داد: مشهد  قطب صنایع غذایی کشور است و به بازار چند ده میلیونی زائر دسترسی دارد بدون شک برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در این شهر در توسعه بازار داخلی و همین‌طور ارتقاء سهم شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی در صادرات موثر است به دقیقا به همین علت است که عالیس در این نمایشگاه حضوری موثر و پررنگ خواهد داشت.

    گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته مشهد (آی‌فود) از 4 تا 7 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرایی فعالان و صنعتگران حوزه صنایع غذایی است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  ، تلگرام نمایشگاه به آدرس https://telegram.me/ifoodexpo مراجعه و یا با شماره های 9 - 05135099630 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت