مدیر کمیته ویژه نمایشگاه قرآن بیان کرد

یکی از اهداف نمایشگاه قرآن ایجاد نهضت فهم قرآنی است

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته ویژه بیست وچهارمین نمایشگاه قرآن، یکی از اهداف عمده برگزاری این رویداد را ایجاد نهضت فهم قرآن و انس مردم با مفاهیم قرآنی عنوان کرد.

یکی از اهداف نمایشگاه قرآن ایجاد نهضت فهم قرآنی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمدمهدی عزیززاده افزود: نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی در ماه رمضان است تا مردم و بویژه نوجوانان و جوانان، بیشتر با حوزه های مختلف معارفی قرآن آشنا شوند.

    وی گفت: آثار هنری قرآنی که در بخش های مختلف نمایشگاه به نمایش در آمده، با این هدف طراحی و چینش شده که مردم برای انس با قرآن علاقه مند شوند.

    عزیززاده، از نوجوانان و جوانان خواست تا به توجه به فرصت باقی مانده تا پایان نمایشگاه برای حضور جدی در این رویداد برنامه ریزی کنند.
    وی گفت: مطمئنم اگر نوجوانان و جوانان هر شب، چند ساعتی را در نمایشگاه قرآن به سر ببرند، تجارب متفاوتی را کسب خواهند کرد.

    عزیززاده درباره تفاوت های نمایشگاه امسال با دوره های گذشته و ویژگی بخش ویژه نمایشگاه امسال گفت: بزرگترین تفاوت نمایشگاه امسال با دو دوره گذشته، تغییر محل برگزاری نمایشگاه(دو دوره قبل از باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد) است که بار دیگر به مصلای تهران بازگشت و بطور طبیعی دسترسی مردم به نمایشگاه امسال آسان تر شده است.

    وی افزود: نکته دوم این است که امسال به سمت کارهای مفهومی رفته ایم، یعنی اینکه مردم را در نمایشگاه وارد لایه های فهم قرآن می کنیم و زمینه ای را فراهم ساخته ایم که آنها روش ها و مدل های انس مفهومی با قرآن را بتوانند در نمایشگاه بیاموزند و تجربه کنند.

    مدیر کمیته ویژه بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: درباره اقتصاد مقاومتی نیز طراحی هایی ارائه کرده ایم و مبانی و آموزه هایی که در قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) درباره سبک زندگی و رفتارهای درست اقتصادی سالم، وجود دارد را برای مردم به نمایش گذاشته ایم.
    بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خرداد ماه با شعار «همه به سوی فهم قرآن» در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز شد و هشتم تیر ماه پایان می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت