در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ؛

برگزاری «فین استارز» بزرگترین نمایشگاه استارتاپ های مالی خاورمیانه

عصر نمایشگاه- رویداد Finex بعنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.

برگزاری «فین استارز» بزرگترین نمایشگاه استارتاپ های مالی خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبکه خبری ICTPRESS، هدف «فین استارز» معرفی 50 استارتاپ موفق مالی ایران و منطقه خاورمیانه به شرکت‌کنندگان است.

    این رویداد فرصت مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوریهای آتی خود را معرفی کنند.

    امسال نهمین نمایشگاه Finex همزمان با رویداد «فین استارز» طی روزهای 20 الی 23 تیرماه 95 در سالن 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    «فین استارز» بزرگترین نمایشگاه استارتاپهای مالی ایران و منطقه خاورمیانه است. در این رویداد صاحبان استارتاپها، شتابدهنده‌ها، فرشتگان سرمایه گذار و صندوقهای سرمایه گذاری خطرپذیر و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه‌سازی، معرفی و فرصت‌آفرینی بپردازند.

    در «فین استارز» 2016 ، 50 استارتاپ برتر مالی (بانک، بورس و بیمه) فرصت دارند تا از کانترهای در نظر گرفته شده در این نمایشگاه برای معرفی فعالیت خود استفاده کنند.

    ‌هدف «فین استارز» معرفی 50 استارتاپ موفق مالی ایران و منطقه خاورمیانه به شرکت کنندگان است. همچنین 10 صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر برای معرفی خدمات و پورتفولیوی خود در رویداد «فین استارز» غرفه هایی در اختیار خواهند داشت. طی این 4 روز، 13 سخنرانی و 12 میزگرد تخصصی در فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

    فضای این نمایشگاه به گونه ای تنظیم شده تا استارتاپها بتوانند از جلسات مربیگری با مربیانی با سابقه در صنعت مالی و سرمایه‌گذاری کشور، بهره برده و پس از آن طی جلسات خصوصی با سرمایه گذاران گفت و گو داشته باشند.

    همچنین استارتاپهایی که تمایل به ارائه در مقابل سرمایه‌گذاران و فعالان استارتاپی را دارند، میتوانند از فرصت 10 دقیقه ای که برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کرده و به معرفی خود و فعالیتهایشان بپردازند.

    اطلاعات تکمیلی مربوط به رویداد فین استارز اعم از برگزاری، زمان‌بندی،‌ معرفی اعضای کمیته علمی، سرمایه‌گذاران، مربیان و تیم اجرایی، و خبرهای آتی «فین استارز» را میتوانید در وب‌سایت http://finstars.iranfinex.ir دنبال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت