مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد

خوشه سنگ استان یزد برای نخستین‌‌بار در هفدهمین نمایشگاه سنگ مسکو شرکت می‌کند

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان یزد از نخستین حضور کنسرسیوم صادراتی خوشه سنگ استان یزد در نمایشگاه بین المللی مسکو خبر داد.

خوشه سنگ استان یزد برای نخستین‌‌بار در هفدهمین نمایشگاه سنگ مسکو شرکت می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سیدمسعودعظیمی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های ساختمانی مسکو از سه‌شنبه اول تیر در مرکز نمایشگاه‌های سراسری مسکو موسوم به «ودنخا» گشایش یافت.

    عظیمی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور جعفر سرقینی معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و احمد شریفی دبیر کل انجمن سنگ ایران گشایش یافت تصریح کرد: در آن 258 شرکت از 27 کشور انواع سنگ‌های ساختمانی از جمله مرمر، گرانیت و تراورتن را عرضه کردند.

    وی افزود: کنسرسیوم صادراتی خوشه سنگ استان یزد، از حدود چهار ماه پیش با عضوگیری اولیه فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون به صورت یک شبکه نرم تحت حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد فعالیت می‌کند.

    مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه در راستای سیاست‌های حمایتی از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

    عظیمی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و خروج از رکود، توسعه بازارهای خارجی و حضور دائمی در بازارهای هدف صادراتی کشور روسیه به عنوان نخستین بازار هدف صادراتی کنسرسیوم مدنظر قرار گرفته است.

    عظیمی با بیان اینکه ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته است عنوان کرد: 11 شرکت ایرانی به صورت پاویون محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و همچنین سه شرکت گل سنگ، صداقت سنگ و سامان سنگ از اعضای کنسرسیوم صادراتی خوشه سنگ استان یزد، محصولات خود را عرضه کردند.

    مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان  بیان کرد: دیپلم افتخار و غرفه نمونه نمایشگاه سنگ مسکو به غرفه کنسرسیوم خوشه سنگ استان یزد با بیشترین بازدیدکننده اختصاص یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت