بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ؛

حضور پیوسته طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان در نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- نمایشگاه قرآن کریم هر ساله میزبان طراحان، تولید کنندگان و فروشندگان چادر، مقنعه و هر لباس مربوط به حجاب اسلامی بانوان است.

حضور پیوسته طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان در نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به رسم هرساله این نمایشگاه میزبان فعالان عرصه حجاب برتر در سالنی به نام عفاف و حجاب است.

    به جرات می توان سالن عفاف و حجاب را شلوغترین بخش نمایشگاه قرآن کریم امسال نامید که بانوان از هر سن و سالی و با هر نوع پوششی در این بخش به دنبال دیدن آخرین ایده های حجاب برتر ایرانی هستندد.

    چادرهایی برای نیازهای اجتماعی بانوان

    بنابراین گزارش، یکی از غرفه های این نمایشگاه که بانوان بازدیدکننده علاقه زیادی به دیدن تولیدات آن دارند، غرفه جلابیب است.

    معصومه کریمی زاده طراح چادرهای جلابیب در خصوص برند جلابیب می گوید: بعد از چادر ملی چادر جلابیب جز اولین چادرهای دوخته ای است که  توانست وارد بازار ایران شود.

    او توضیح می دهد: چادرهای جلابیب بر اساس نیاز بانوان ایرانی در اجتماع طراحی شده است که با پوشیدن آن در رانندگی، مسافرت یا حمل وسیله یا فرزند می توان به طور کامل حجاب را حفظ کرد.

    کریمی زاده ویژگی دیگر چادر جلابیب را امکان پوشیدن لباس های سبک و نازک در زیر آن می داند و می گوید: همچنین در زیر این چادر نیازی به پوشیدن روسری یا مقنعه یا ساق دست وجود ندارد.

    او همچنین اضافه می کند که در میان طرح های جلابیب طرح های مختلفی برای چادر رنگی به نام میزبان وجود دارد که خریدار می تواند در منزل یا به هنگام اقامه نماز به راحتی از این پوشش بهره ببرد.

    طراح چادرهای جلابیب در خصوص نام این برند توضیح می دهد: این کلمه از آیه 59 سوره احزاب (جلب) یعنی پوشش سراسری گرفته شده است.

    اولین چادر با جنس پارچه لباس های خانگی

    غرفه برترین حجاب یکی دیگر از غرفه های پر بازدید بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است. اشرف السادات حسینی مدیر این برند  راجع به طراحی های انجام شده تحت عنوان برند حجاب برتر می گوید: من 17 سال است که در طراحی و تولید چادر فعالیت می کنم اما دو سال است که در انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب عضو هستم.

    او با اشاره به این که حجاب بسیار غریب واقع شده است از وضعیت بازار حجاب انتقاد می کند و معتقد است: بیشتر طراحی ها و فروش ها در بازار در رابطه با بی حجابی است اما سعی ما این است که روی حجاب کار کنیم تا جای خالی این بازار را پر کنیم.

    حسینی از جمله طراحی های برند برترین حجاب را چادر شمیم و چادر غزال می نامند و می گوید: چادر شمیم با جنس ساتن و کلاه بزرگ است و چادر غزال که مناسب خانم های میزبان است و دیگری چادر ملی با جنس پارچه کودری(لباس های راحتی خانگی) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت