بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی سال بدون حضور خارجی‌ها برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور خارجی‌ها خبر داد و درباره نحوه تعیین قیمت لوازم خانگی توضیحاتی ارائه داد.

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی سال بدون حضور خارجی‌ها برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، عباس هاشمی در نشستی خبری با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور خارجی‌ها و بازدیدکنندگان مردمی برگزار می‌شود، گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی پس از انجام هماهنگی‌های لازم با ستاد ملی مقابله با کرونا، در متراژ 16 هزار مترمربع و با حضور 175 واحد تولیدی داخلی، بدون حضور خارجی‌ها برگزار می‌شود.

    وی همچنین از حضور برخی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین قطعه‌سازان مرتبط با صنایع لوازم‌خانگی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه چهار روزه از روز جمعه آینده، پنجم دی‌ماه آغاز خواهد شد و با حضور بازدیدکنندگانی از صنایع و واحدهای صنعتی تا دوشنبه، هشتم دی‌ماه، ادامه دارد.

    هاشمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه، با توجه به متراژ و حضور واحدها، بزرگترین نمایشگاه برگزار شده از ابتدای امسال تاکنون محسوب می‌شود، تصریح کرد: با وجود درخواست این انجمن از کارگزاری نمایشگاه‌ها در کشورهای چین و ترکیه، به دلیل محدودیت‌های پروازها و مشکلات قرنطینه، در نمایشگاه امسال خارجی‌ها حضور نخواهند داشت.

    البته به گفته دبیرکل انجمن لوازم خانگی، با هماهنگی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، همزمان با برگزاری فیزیکی این نمایشگاه، نمایشگاه مجازی برای واحدهایی که موفق به حضور نشده یا بازدیدکنندگان فراهم شده و برنامه ریزی شده تا طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، وبیناری با حضور مسوولان و تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شود.

    وی همچنین درباره نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: با استقرار تونل‌های ضدعفونی در ورودی سالن‌ها، استقرار تیم‌های پزشکی و اورژانس، مواد ضدعفونی‌کننده، الزام به ماسک زدن افراد و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان غرفه‌سازی، پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت خواهد شد و ناظران مختلف برای مدیریت کنترل‌شده تعداد بازدیدکنندگان حضور خواهند داشت.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت