در بوستان گفتگو برگزار می شود

اختصاص ۲۲۰ غرفه در نمایشگاه پوشاک مدارس به طراحان و تولیدکنندگان

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس با حضور طراحان و تولیدکنندگان لباس مدارس در ۲۲۰ غرفه اختصاص یافته از ۲۹ تیرماه در بوستان گفتگو افتتاح می‌شود.

اختصاص ۲۲۰ غرفه در نمایشگاه پوشاک مدارس به طراحان و تولیدکنندگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، مهدی علی اکبرزاده (مدیرکل فرهنگی،هنری وزارت آموزش و پرورش) اظهارکرد: حدود 220 غرفه در نمایشگاه پوشاک مدارس اعم طراحان و تولید کنندگان لباس مدارس شرکت می کنند به همه مدارس استان ها پایگاه های اوقات فراغت و فعالیت های تابستانی  و پایگاه های  ثبت نام مدارس در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی انجام شده تا اولیاء ، مسئولان و دانش آموزان با تنوع پوشاک و لباس های دانش آموزان و فرهنگیان آشنا شوند.

    مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ،تصریح کرد: همه تولید کنندگان، طراحان و شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند مطابق قوانین آموزش و پرورش و سایر نهاد های نظارتی پوشاک طرح های خود را ارائه می کنند .

    وی خاطرنشان کرد: مدارس،معلمان، دانش آموزان و اولیاء می توانند با حضور در این نمایشگاه از کم و کیف لباس ها، رنگ ها و طرحهای قابل استفاده دیدن کنند و الزامی برای قرارداد بستن با این شرکت ها ندارند و همه موارد مطابق با مصوبات و الزامات وزارت آموزش و پرورش است .

    علی اکبرزاده افزود: نمایشگاه پوشاک دانش آموزی فضایی را فراهم کرده تا طرحها،مدل ها و رنگهایی که براساس الگوهای اسلامی،ایرانی،بومی و محلی تهیه و تولید شده به معلمان، مسئولان مدارس، اولیاء و دانش آموزان ارائه شود.

    مدیرکل فرهنگی،هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: همه مدل هایی که در نمایشگاه پوشاک مدارس ارائه می شود با دقت بررسی و مورد تایید کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است تا فرصتی برای ارائه الگو های جدید اسلامی -ایرانی به دانش آموزان، اولیا و مسئولان مدارس باشد.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه پوشاک مدارس از 29 تیرماه تا 1 مرداد ماه در بوستان "گفت و گو" با همت کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که آموزش و پرورش نیز به عنوان عضو تاثیرگذار این کار گروه با آنها در برگزاری نمایشگاه مشارکت خواهد داشت .

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام و مشارکت در نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 22883093 و 22855862 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت