مدیرکل ارشاد کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

برپایی نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه وبویراحمد ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه ۹۵ در یاسوج برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مراسم ضیافت افطاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه در محل هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

    استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با بیان اینکه رمضان ماه ارتباط با خدا و تربیت الهی است، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه استان دارند.

    سید موسی خادمی با بیان اینکه انتظار نداریم رسانه‌ها مبلغ و مروج دولت باشند، گفت: بدون شک رسانه‌ها نقش نمایندگی مردم را بر عهده دارند و ایفا می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه نقد منصفانه به رشد دولت کمک می‌کند، عنوان کرد: در همین راستا رسانه‌ای کردن خدمات دولت روحیه امید را در بین ملت تقویت می‌کند.

    خادمی با اشاره به اینکه در آستانه سفر هیئت دولت به استان قرار داریم ، تاکید کرد: انتظار می‌رود در این سفرها به اندازه ذره‌ای به اعتبار استان بیافزاییم و هرگونه رفتار نادرست به توسعه نیافتگی استان دامن می‌زند.

    استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: وظیفه اصلی رسانه نقد منصفانه است و خوشبختانه رسانه‌های استان به این رشد و بلوغ اطلاعاتی رسیده‌اند و تنها عده اندکی از این محور رسانه غافل هستند که ان شاالله آنها نیز از خواب غفلت بیدار می‌شوند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه  وبویراحمد نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از مشکلات این اداره کل در ابتدا سایت‌های خبری بدون مجوز بود، اظهار داشت: علی رغم اینکه شرایط برای ثبت نام این سایت‌ها در سامانه وزارت ارشاد فراهم بود در ابتدا فقط یک پایگاه خبری مجوز دار در استان وجود داشت.

    رضا دهبانی پور با بیان اینکه اکنون 24 سایت خبری مجوز دار در استان وجود دارد، بیان کرد: به طور قطع سایت‌ها و پایگاه‌های خبری مجوزدار می‌توانند در قبال عمل خود پاسخگو باشند و ارشاد نیز وظیفه دارد در تنگناها به کمک آنها بیاید.

    وی تصریح کرد: می‌طلبد صاحبان رسانه و مدیران مسئول برخی از خبرنگاران خود را بیمه کنند و در صورتی که نسبت به این کار اقدام کنند دولت مبلغی برابر مبلغ پرداختی به نشریه آنها یارانه پرداخت می‌کند.

    دهبانی پور خاطرنشان کرد: برای نشان دادن تفاوت سایت‌های مجوز دار با سایت‌های غیرمجوز از این به بعد به سایت‌های مجوز دار یارانه پرداخت می‌شود.

    وی بیان کرد: کار رسانه همانند یک شمشیر دولبه است که در عین اینکه می‌تواند امنیت روانی و فیزیکی را برای مردم ایجاد کند می‌تواند سبب روان رنجوری مردم شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان در حوزه منافع جمعی مشکل دارند، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با تبیین درست مسائل روحیه کار و منافع جمعی را در استان تقویت کنند.

    وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های استان برپایی نمایشگاه کتاب است، گفت: 10 تا 15 شهریورماه نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برپا می‌شود.

    دهبانی پور از برپایی جشنواره رضوی در استان خبر داد وافزود: این جشنواره با حضور میهمانان کشور در 8 شهرستان استان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت