۱۰ تیر ؛

آخرین مهلت بازدید از نمایشگاه قرآن تفرش

عصر نمایشگاه- نمایشگاه قرآن با عنوان «کوثر تفرش» از سری برنامه‌های جشن رمضان در شهرستان تفرش برپا شده که آخرین مهلت بازدید از این نمایشگاه، پنجشنبه، ۱۰ تیرماه اعلام شده است.

آخرین مهلت بازدید از نمایشگاه قرآن تفرش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، نمایشگاه قرآن با عنوان «کوثر تفرش» با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش و مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش درآستان مقدس امامزاده محمد(ع) این شهرستان برپا شد.

    حاجیه حیدری مسئول مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش با بیان این خبر گفت: در این نمایشگاه قرآنی که از سری برنامه‌های جشن رمضان است 9 غرفه مشغول ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می‌باشند، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت نشست علمی با عنوان «اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن» با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد مؤمنی خطیب نماز جمعه شهرستان تفرش و کرسی تلاوت به همراه ضیافت افطاری ویژه عموم بازدید‌کنندگان صورت پذیرفت.

    وی ادامه داد: غرفه‌های نمایشگاه شامل غرفه حکاکی آیات قرآن کریم و تابلوی‌های خشنویسی آیات قرآن، عفاف و حجاب در ادیان مختلف، پاسخگویی به شبهات و حلقه معرفت، شهدا و مدافعین حرم، آیات موضوعی قرآن کریم و نرم افزارهای قرآنی می‌باشد که با استقبال عموم مردم برپا شده است.

    مسئول مؤسسه قرآن و عترت کوثر تفرش با بیان اینکه در اکثر نمایشگاه‌های قرآنی در سطح کشور به ارائه محتوای ارزشمند به کودکان و نوجوان توجه ویژه‌ای نمی‌شود، عنوان کرد: در نمایشگاه قرآن کوثر تفرش غرفه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند که برنامه‌هایی چون «قرآن بخوان و جایزه ببر»، پاسخ به سؤالات و شبهات نوجوانان و... برای آنان در حال اجرا است.

    حیدری در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا پنجشنبه ،10 تیرماه از ساعت 18 الی 24 پذیرای عموم می‌باشد که بازدیدکنندگان علاوه بر استفاده از مفاهیم قرآن کریم در این نمایشگاه می‌توانند در محضر برجسته‌ترین اساتید از شهر قم سؤالات و شبهات خود را برطرف نمایند.

    یادآور می‌شود: این نمایشگاه علاوه بر مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش، با حمایت اداره اوقاف این شهرستان توانسته در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) واقع در بلوار انقلاب به عموم بازیدکنندگان خدمات قرآنی ارائه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت