معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه های عکس در مسیرهای راهپیمایی روز قدس

عصر نمایشگاه- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از برپایی پردیس های فرهنگی و نمایشگاه های عکس در مسیرهای ۹ گانه راهپیمایی روز قدس خبر داد.

برپایی نمایشگاه های عکس در مسیرهای راهپیمایی روز قدس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با تشریح ویژه برنامه های روز جهانی قدس گفت: برنامه های امسال همچون سال های گذشته با هدف بازنمایی روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش یکپارچگی امت اسلامی به ویژه در موضوع فلسطین، معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی، روشنگری پیوند وهابیت و صهیونیسم و پیوستگی و همدستی آل سعود و رژیم صهیونیستی در تحولات منطقه و ترسیم پیامدهای راهبردی ابتکار حضرت امام (ره) در طراحی روز جهانی قدس اجرا می شود.

    وی " همصدا با اقصی" را شعار اصلی روز قدس معرفی کرد و افزود: امسال تاکید ویژه ای بر مخاطب کودک و نوجوان به عنوان جامعه هدف در موضوع فلسطین و قدس شریف داریم و مجموعه اقلام فرهنگی قابل حمل را به صورت دو زبانه انگلیسی- فارسی در اختیار راهپیمایان قرار می دهیم.

    امرودی در ادامه به مجموعه اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در مسیرهای راهپیمایی پرداخت و گفت: هویت بخشی به سیمای بصری شهر در قالب فضاسازی تبلیغی با محوریت بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد روز جهانی قدس و برپایی پردیس فرهنگی در محور خیابان فلسطین تا وصال و محدوده چهارراه حضرت ولیعصر (عج) و پارک دانشجو از مهمترین اقدامات فرهنگی است که در روز راهپیمایی انجام می شود.

    به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، قرار است تا همزمان با راهپیمایی روز قدس نمایشگاه عکس و آثار هنری در حوزه مقاومت و فلسطین، جنایت های رژیم صهیونیستی و آل سعود و تحولات منطقه در معرض دید عموم قرار بگیرد.

    امرودی در پایان اجرای زنده نقاشی روی بوم در مسیر راهپیمایی را از دیگر برنامه های فرهنگی دانست و گفت: پیش بینی شده تا ایستگاه فرهنگی ویژه روز قدس در میدان انقلاب، فردوسی و چهار راه ولیعصر (عج) برپا شود و تمامی مناطق 22 گانه در یکی از مراکز فرهنگی سطح منطقه جلسات شب شعر، گفتمان و سخنرانی با محوریت فلسطین و قدس برگزار کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت