به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر ؛

آغاز به کار نمایشگاه طلوعی دوباره در زنجان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه طلوعی دوباره به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و در راستای آگاه‌سازی عوارض سوء استفاده از مواد مخدر دایر شد.

آغاز به کار نمایشگاه طلوعی دوباره در زنجان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه طلوعی دوباره به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و در راستای آگاه‌سازی عوارض سوء استفاده از مواد مخدر دایر شد.

    نمایشگاه طلوعی دوباره به میزبانی کارخانه کبریت زنجان از دهم تا سیزدهم تیر ماه به مدت چهار روز در کارخانه کبریت زنجان دایر خواهد شد و ارگان‌هایی همچون اداره کل بهزیستی استان زنجان، شهرداری زنجان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان دایر شده است.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جریان افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه طلوعی دوباره با هدف آگاه‌سازی جامعه در نتیجه استفاده از مصرف مواد مخدر دایر شده است.

    محمد محمدی‌قیداری با اشاره به اینکه برخی از افراد از آثار سوء استفاده از مواد مخدر آگاه نیستند، گفت: تلاش شده با برگزاری این نمایشگاه اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در این زمینه آگاه‌سازی شوند.

    وی با اشاره به اینکه پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر، نیازمند فرهنگ‌سازی و همکاری رسانه‌های جمعی است، افزود: باید از ظرفیت رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از شیوع مواد مخدر استفاده کرد.

    محمدی‌قیداری با اشاره به اینکه پیشگیری از شیوع استفاده از مواد مخدر نیازمند همکاری همگان است، گفت: هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه درمان فرد مبتلا به اعتیاد است، پس باید در زمینه پیشگیری کوشا‌تر باشیم.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه هزینه‌ای که برای درمان یک معتاد در نظر گرفته می‌شود چندین برابر هزینه بخش پیشگیری است، بیان کرد: در صورتی که هزینه‌های بخش درمان در حوزه پیشگیری در نظر گرفته شود نتایج مطلوبتری حاصل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه اعتیاد بیماری است که عوامل متعدد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در بروز آن دخیل هستند، اضافه کرد: باید در راستای مبارزه با شیوع مصرف مواد مخدر، همکاری همگانی وجود داشته باشد.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در امر مصرف مواد مخدر جزو استان‌های پاک کشور محسوب می‌شود، گفت: آمار ارائه نشان دهنده موفقیت اقدامات پیشگیرانه در این زمینه بوده است.

    محمدی‌قیداری با اشاره به فعالیت 9 کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان بیان کرد: همه این کمپ‌ها دارای مجوز فعالیت هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت