رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بیان کرد

اعلام آمادگی شرکت های خارجی برای حضور فعال در نمایشگاه الکامپ ۲۲

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: تاکنون شرکت های خارجی بسیاری برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) اعلام آمادگی کردند و همچنان در حال مذاکره برای جذب مشارکت بیشتری آنها هستیم.

اعلام آمادگی شرکت های خارجی برای حضور فعال در نمایشگاه الکامپ ۲۲
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، ناصرعلی سعادت با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی برای حضور شرکت‌ های قدرتمند داخلی و خارجی در الکامپ بیست و دوم از مدت‌ ها پیش آغاز شده است، افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت بین‌المللی الکامپ را در این دوره به نمایش بگذاریم.
    وی با اشاره به اینکه سال گذشته به صنعت فاوای کشور قول دادیم که الکامپ هر ساله بهتر از قبل و به دور از حاشیه‌ها برگزار شود، اظهار کرد: اکنون در مسیر درستی هستیم و فرصت مناسبی برای برنامه‌ ریزی و پیاده ‌سازی ایده ‌های جدید و برگزاری یک نمایشگاه استاندارد در اختیار داریم.
    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بیان اینکه الکامپ باید با ایجاد بستر مناسب، مسیر رشد و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراهم کند و محلی برای نمایش توانمندی ‌های صنعت فاوا باشد، افزود: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال از نمایشگاه بی‌نظیر بود، در سال جاری نیز تلاش داریم کیفیت را با کمیت همراه کنیم.
    سعادت، جلب مشارکت حداکثری، آرامش و فضای مناسب نمایشگاهی، حذف حاشیه‌ ها، شفافیت، جذب بازدیدکننده تخصصی را از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ اعلام کرد.
    وی به واگذاری مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و دوم به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری این نمایشگاه برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صادر شد.
    نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) معمولا اواخر فصل پاییز با حضور جمعی از فعالان این حوزه برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت