با شعار «دریا محور توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی» ؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دریایی در تهران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران با شعار «دریا محور توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی» در تهران برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دریایی در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، در این نمایشگاه  ده ها شرکت داخلی  و خارجی از کشورهای مختلف اروپائی، آسیائی و کشورهای حوزه دریای خزر؛ جدیدترین دستاوردها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

    در این نمایشگاه، انواع توانمندی ها و دستاوردهای حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری و هیدروگرافی، تجسس و نجات دریایی، محیط زیست دریایی، گردشگری و تفریحات دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انجمن‌ها و اتحادیه های و دانشگاهها و مراکز عالی آموزشی و علوم و فنون دریایی به نمایش گذاشته می‌شود.

    برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری دریایی ایران با حضور سرمایه گذاران خارجی از کشورهای اروپایی، برگزاری همایش رایزنان اقتصادی سفارتخانه های کشورهای خارجی مستقر در ایران و انعقاد موافقت نامه ها و تفاهمنامه های تجاری بازرگانی در زمینه توسعه همکاری های بین المللی، برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

    ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ دریا محور، معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ارتقای سطح همکاری‌های علمی و تجاری با کشورهای جهان با حضور شرکت‌ها و هیات‌های تجاری بازرگانی خارجی، اشتغال آفرینی و توسعه صادرات و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی کشور، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    آینده نگری صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ترویج فرهنگ دریا محور و جذب سرمایه گذاران خارجی همراه با تکنولوژی نوین دریایی با حفظ توانمندی‌های داخلی و تاکید بومی کردن صنعت دریایی کشور از دیگر اهداف این نمایشگاهاست.

    برنامه های اجرایی این نمایشگاه نیز در راستای تحقق اقتصاد ملی، سیاست‌های اقتصاد مقاوتی، برنامه ششم توسعه کشور و چشم انداز ایران اسلامی در افق 1404 و نقش راهبردی و مهم صنعت دریایی و دریانوردی در این عرصه ها، تدوین شده است.

    این نمایشگاه همزمان با روز جهانی دریانوردی و از تاریخ 3 تا 5 مهرماه در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره)   تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت