جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صمت در نمایشگاه بین المللی برگزار شد

عصر نمایشگاه- صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صمت با حضور دکتر زمانی مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و دکتر ترابی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صمت در نمایشگاه بین المللی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران، در این جلسه دکتر زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آنان درخواست کرد تا در جهت ارائه توانمندی های صنایع و معادن کشور برای نمایش در پاویون کشورمان در اکسپوی 2020 دبی با شرکت سهامی نمایشگاهها همکاری و همیاری نموده و آنرا در اولویت برنامه های خود برای پاویون ایران قرار دهند.

    ایشان همچنین از اعضا و رئیس شورا خواست تا با کمک به انتشار اخبار اکسپوی 2020 دبی حضور هرچه باشکوهتر کشورمان در این رویداد جهانی را تحقق بخشیده و از این فرصت بی نظیر برای نمایش توانمدیهای کشورمان حداکثر استفاده را بنمایند.
    شایان ذکر است در این جلسه دکتر ترابی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت نیز اظهار داشت که تشکیل کمپین اطلاع رسانی جهت انعکاس اخبار و فرایند رویداد جهانی اکسپو 2020 دوبی، در دستور کار شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت صمت قرار خواهد گرفت.
    همچنین دیلان دبیر ستاد اکسپو و آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاهها و مسئول کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اکسپو نیز در این جلسه تاکید داشتند : رسالت ویژه ای به عهده شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی جهت ترویج رویداد اکسپو می باشد. همچنین ایشان از لحاظ اهمیت اکسپو در حوزه های اجتماعی و اقتصادی نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
    گفتنی است، در این جلسه مباحثی به شرح زیر در دستور کار بود که پس از بحث و تبادل نظر، مصوباتی در راستای اجرائی نمودن آنها به تصویب اعضاء رسید، از جمله:
    -  چگونگی ایجاد و مدیریت تیم تامین محتوا با هدف تقویت جریان اطلاع رسانی و کمک به روابط عمومی سازمانهای تابغه
    -  تدوین نقشه راه، راهبرد و برنامه کاری روابط عمومی های تابعه، در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت