تقویم نمایشگاهی تهران در ۱۴۰۰ + دانلود

عصر نمایشگاه- تقویم نمایشگاهی تهران برای سال ۱۴۰۰ بسته شد.

تقویم نمایشگاهی تهران در ۱۴۰۰ + دانلود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش نیوز، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران تقویم رویدادهای نمایشگاهی سال جاری را در تارنمای این شرکت بارگزاری کرد.  بر همین اساس دور جدید رویدادهای نمایشگاهی از تاریخ 19 فروردین و با برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران به مدت 4 روز آغاز خواهد شد.

    بر اساس تقویم نمایشگاهی سایت تهران، 84 عنوان رویداد در سال جاری برگزار خواهد شد که از مهم ترین این رویدادها می توان به نمایشگاه اختصاصی اوراسیا اشاره کرد.

    اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا 28 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران، با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی برگزار خواهد شد.

    بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز از دیگر رویدادهای مهم در این تقویم نمایشگاهی است. این رویداد نیز از تاریخ 13 الی 16 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران نیز از جمله عناوین نمایشگاهی مهم و تاثیر گذار هستند که در مهر ماه 1400 برگزار خواهند شد.

    رویداد تلکام که در دور قبلی برگزاری خود با حواشی مختلفی روبرو شد و در انتها شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اقدام به برگزاری آن کرد نیز در تاریخ 18 تا 21 مهر ماه برگزار خواهد شد.

    هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری)، سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته نیز از دیگر رویداد های مهم هستند که زمان های تعیین شده برگزار خواهند شد.

    برای مطالعه کامل تقویم نمایشگاهی سایت تهران اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت