مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه:

نمایشگاه شعار سال در کرمانشاه برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: به زودی نمایشگاه شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها) با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در کرمانشاه برپا خواهد شد.

نمایشگاه شعار سال در کرمانشاه برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، رضا سلیم ساسانی با بیان اینکه این نمایشگاه پس از بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا برپا می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با کمک استانداری، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، سازمان صمت و خانه صنعت در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برپا خواهد شد.

    وی افزود: حضور شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان از جمله خودرو سازی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، پوشاک و وسایل بهداشتی همچنین شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: تولید کنندگان در زمینه اقلام مبارزه با ویروس کرونا و فرآورده‌های سلامت محور، بانوان کار آفرین و تولیدات آنان از دیگر مواردی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

    سلیم ساسانی یادآور شد: تشکیل کار گروه‌هایی با حضور بسیج مهندسین کشاورزی جهت تبادل نظر و تبادل اطلاعات لازم و مهم با کشاورزان پیشرو استان و تولید کنندگان محصولات باغی، دامی و کشاورزی و انجام مشاوره های لازم در خصوص روش های نوین کاشت، داشت و برداشت از برنامه های جنبی این رویداد اقتصادی محسوب می‌شود.

    وی افزود: از دیگر برنامه‌های کاربردی این نمایشگاه ایجاد میز خدمت جهادی، به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری و خدمت رسانی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای دیدار چهره به چهره مسوولان، مدیران کل ادارات استان و مدیران عامل بانک ها با مردم، تولید کنندگان و کار آفرینان استان در جهت همفکری تعامل و رفع موانع تولید و مانع زدایی ها است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اضافه کرد: نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نشان از درایت و احاطه کامل معظم له به همه مسائل کشور دارد که موجب می‌شود تمرکز نیروهای حاکمیت و مردمی بر حول یک محور واحد قرار بگیرد و کاستی ها جبران شود و نقاط قوت تقویت شود.

    سلیم ساسانی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی کرمانشاه این افتخار را دارد که در سنوات گذشته دو نمایشگاه تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی رادر کارنامه خود ثبت کرده است.

    وی گفت: با توجه به اینکه اکنون دشمن برای ما یک جنگ اقتصادی به راه انداخته قطعا تولید و حمایت از تولید داخلی کلید حل مشکلات اقتصادی امروز و غلبه بر دشمنان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت