استاندار کردستان بیان کرد :

وضعیت زمین نمایشگاه دائمی کردستان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود ‌

عصر نمایشگاه- استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی استان کردستان بایستی هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف کردن وضعیت زمین نمایشگاه دائمی استان اقدامات لازم را به عمل آورند.

وضعیت زمین نمایشگاه دائمی کردستان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود ‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، ‌عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به لزوم اهمیت حمایت از بخش خصوصی مسلما حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با هدف بررسی موانع و مشکلات پیش روی بخش خصوصی در مسیر توسعه استان به رفع این نارسایی‌ها کمک خواهد کرد.

    وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی استان کردستان بایستی هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف کردن وضعیت زمین نمایشگاه دائمی استان اقدامات لازم را به عمل آورند.

    زاهدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به لزوم توجه به وضعیت تولید و توزیع مصالح ساختمانی در استان، تصریح کرد: همه تولید کنندگان و توزیع کنندگان برای ارتقا سطح کمی و کیفی ساخت و سازها بایستی قوانین و مقررات استانداردسازی را برای تولید و عرضه مصالح ساختمانی مورد نظر قرار دهند و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز برخورد قاطعانه‌ای با واحدهای متخلف داشته باشند.

    وی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل افزایش بی رویه ساخت و سازهای غیر مجاز در جامعه و عدم توانایی مالی برای تامین مصالح ساختمانی با کیفیت و مرغوب از سوی مردم گرایش به سمت مصرف مصالح ساختمانی نامرغوب و فاقد استاندارد بیشتر شده و شاهد ساخت و سازهای فاقد کیفیت مناسب هستیم که باید با جدیت با این وضعیت برخورد صورت گیرد.

    استاندار کردستان ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت حمل و نقل مصالح ساختمانی در مناطق شهری استان، در ادامه سخنان خود جانمایی و تاسیس شهرک تخصصی تولید و عرضه مصالح ساختمانی با مشارکت بخش خصوصی  در سنندج را خواستار شد.

    وی گفت: دستگاه‌های نظارتی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کردستان باید با افزایش کنترل خود با واحدهای تولیدی متخلف برخورد قاطعانه داشته باشند.

    زاهدی نظارت جدی تر مهندسین ناظر را از ارکان مهم در ارتقا سطح کمی و کیفی در مراحل مختلف ساخت و سازها برشمرد و در ادامه تصریح کرد: در واقع مهندسین ناظر بر حسب وظیفه شغلی خود باید مانع از مصرف مصالح ساختمانی فاقد کیفیت در ساخت و سازها شوند.

    وی از اداره صنعت معدن و تجارت استان خواست تا در هنگام صدور مجوز به واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی آنها را به تولید مصالح ساختمانی با کیفیت مطابق با تکنولوژی‌های نوین ترغیب کنند.

    استاندار کردستان در پایان خواستار فرهنگ سازی برای رعایت استانداردهای مصالح ساختمانی با همکاری رسانه ملی و رسانه‌های جمعی در استان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت