تهسیلات ویژه برای بازنشستگان،کارمندان و فرهنگیان در نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی

عصر نمایشگاه- بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، کارمندان دولتی و فرهنگیان می توانند در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی که ۲۱ تا ۲۵ تیرماه در سالن های نمایشگاهی حجاب تهران برگزار می شود، با شرایط ویژه، کالاها و اجناس مورد نیاز خودشان را خریداری کنند.

تهسیلات ویژه برای بازنشستگان،کارمندان و فرهنگیان در نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ،دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی در این نمایشگاه همچنین شرایط خرید با کالاکارت و تسهیلات بانکی اختصاص یافته برای خرید کالای ایرانی نیز در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند از این شرایط استفاده کنند.

    آقای میرزائی رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی گفت: در این نمایشگاه که با همکاری اتاق تعاون مرکزی ایران، اتاق اصناف کشور و اتحادیه های مختلف برگزار می شود، همه کالا ها و اجناس ارائه شده با تخفیف 20 تا 30 درصدی و با شرایط ویژه عرضه می شود.

    وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهایی این نمایشگاه خرید با کالاکارت است است، گفت: کسانی دارای این کارت و  مجوز وام خرید کالا هستند می توانند با ارائه کارتی که دارند، کالاهای مورد نظر و برند های ایرانی که مورد تایید سامانه هم هستند، خریداری کنند.

    میرزائی تاکید کرد: در این نمایشگاه همچنین تسهیلات ویژه ای برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است و آنها می توانند با ارائه کارت شناسائی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید کالاها و اجناس این نمایشگاه، اقدام کنند.

    رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی اضافه کرد: همچنین در بخشی از این نمایشگاه اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان ایران(اتما) حضور دارد و لذا فرهنگیان نیز می توانند با شرایط ویژه از این این نمایشگاه استفاده کنند، البته سامانه سماء که اولین سامانه اقساطی فرهنگیان با شرایط 0 تا 20 ماهه خرید کالاست، در این نمایشگاه برای فرهنگیان فعال خواهد بود.

    میرزائی خاطرنشان کرد:خرید با چک کارمندی و خرید اقساطی ویژه کارمندان و فرهنگیان با شرایط 12 ماهه و برخی کالاها تا 13 ماهه نیز در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی برقرار خواهد بود.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه هم محل عرضه و هم فروش کالاست،گفت: ما می دانیم که بحث اشتغال و ازدواج از الویتهای دولت است لذا در این نمایشگاه هم موضوع ازدواج جوانها و هم تولید اجناس داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

    میرزائی از حضورکارخانه ها و شرکت های مختلف تولید، توزیعی و خدماتی کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی،کالاها و خدماتی کهمورد نیاز زوجین و خانواده هااست، بویژه اجناس برند داخلی ارائه می شود و این هم با هدف توجه به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاوتی است.

    رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی اضافه کرد:در این نمایشگاه علاوه بر جهیزیه، کلاهای مورد نیاز شهروندان نیز عرضه می شود و کسانی که قصد دارند کلاهای منزل خودشان را تعویض کنند و اجناس نو خریداری کنند هم می توانند از این نمایشگاه خریداری کنند.

    ارائه خدمات ویژه به نوعروس و دامادهای در شزف تشکیل زندگی،ارائه کالاهای 100% ایرانی با تخفیف ویژه به مصرف کنندگان بدون واسطه، کار آفرینی و ترویج یک حرکت اجتماعی و فرهنگی در زمینه ازدواج برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی است.

    برگزاری جنگ های شادی با حضور هنرمندان و چهرهای هنری شناخته شده کشور، برگزاری مسابقات مختلف ، قرعه کشی و اهدای جوایز ویژه برخی از برنامه های جانبی دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی است.

    این نمایشگاه از 21 تا 25 تیرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 (10 شب) در خیابان حجاب آماده بازدید علاقمندان است.

    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با ستاد برگزار آن به نشانی اینترنتیwww.yektaexpo.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های26208941 و 26208934 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت