نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان۲۰۱۶ در بهار آتی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان در سال ۲۰۱۶ در تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ مارچ مطابق با ۹ لغایت ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ در شهر آلماتی برگزار می شود.

نمایشگاه منسوجات خانگی قزاقستان۲۰۱۶ در بهار آتی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان که با نام homedeco برگزار می شود یکی از مهمترین نمایشگاههای این کشور در حوزه نساجی به حساب می آید. این نمایشگاه را شرکت برگزار کننده در ترکیه سازماندهی می کند.

    نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان موقعیت مناسب برای فعالان صنعت نساجی ایران به ویژه بخش های منسوجات خانگی و فرش است. دوره قبلی نمایشگاه منسوجات خانگی و فرش قزاقستان میزبان 50 شرکت کننده خارجی از کشورهای ایتالیا، استرالیا، امارات،ازبکستان و ترکیه بوده است و در فضایی بالغ بر 3000 متر مربع برگزار گردید. از این نمایشگاه حدود 7000 نفر از سراسر قزاقستان و از شهرهایی نظیر آلماتی، کاستانای، پاولادر و ... بازدید کردند.کشور قزاقستان با 17 میلیون نفر جمعیت یکی از کشورهای مهم آسیای میانه است و با کشورهای سوریه، ازبکستان، چین، قرقیزستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد. رشد GDP در این کشور بالغ بر 7 درصد در سال 2011 و 6 درصد در سال 2012 بوده است. نفت یکی از ارکان مهم اقتصاد بوده است. نفت یکی از ارکان مهم اقتصاد این کشور است و حدود 40 درصد درآمد قزاقستان را تشکیل می دهد. فضای مثبت اقتصاد در کشور قزاقستان توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است و موجب ایجاد زیرساخت هایی خوب نظیر هتل، رستوران، فضای تجاری و ... شده است.

    پروفایل و محصولات شرکت کننده در این نمایشگاه انواع پرده تور، پارچه های گلدوزی شده، پارچه های رومبلی، انواع فرش های ماشینی، پارچه های ژاکارد بافت، منسوجات حمام، حوله منسوجات آشپزخانه، انواع کفپوش ها، مبلمان، و ...
    قیمت رزرو غرفه در این نمایشگاه 190 یورو برای هر مترمربع برای فضای بدون تجهیزات و 230 یورو در مترمربع برای فضای دارای تجهیزات می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت