رئیس حوزه هنری استان قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوستر «خط سرخ» در قزوین

عصر نمایشگاه- رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: نمایشگاه پوستر «خط سرخ» به مناسبت تعظیم و تکریم مقام شامخ شهدای مدافعان حرم در قزوین برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه پوستر «خط سرخ» در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، علی هوشمند  بیان کرد: فعالیت های فرهنگی حوزه هنری قزوین ویژه ماه مبارک رمضان و روز قدس، دوشنبه شب با برپایی نمایشگاه خط سرخ در تکریم و تعظیم مقام والای شهدای مدافع حرم پایان یافت.

    وی ادامه داد: در این مراسم همزمان با برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای قزوین نمایشگاه پوستر خط سرخ، طراحی شده توسط نهضت پوسترهای عاشورایی به همت حوزه هنری استان و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد که این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب علاقمندان روبه رو شد.

    هوشمند با اشاره به اقدامات حوزه هنری استان قزوین در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حوزه هنری در ماه مبارک رمضان برای اولین بار در سطح استان مجموعه ای از برنامه های هنری متناسب با فضای روحانی و مناسبت های این ماه مبارک تدارک دید که جشنواره خط سرخ پایان بخش این برنامه ها بود.

    رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه عکس دلارام با موضوع نماز و نیاش با هدف استفاده از ابزار هنر در اشاعه و انتقال فرهنگ نماز در مدارس، اماکن عمومی و مصلی های نماز جمعه ها، برگزاری نمایشگاه های متعدد هولوکاست در اماکن مختلف و نیز برگزاری یک نمایشگاه بزرگ با همین موضوع در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، اکران فیلم برای امام جمعه محترم و هنرمندان استان با موضوع مظلومیت های مردم فلسطین و تقدیر از هنرمندان حامی فلسطین از جمله برنامه هایی بود که در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

    وی افزود: رمضان سال 1395 از لحاظ باروری برنامه ها تجارب مناسبی به همراه داشت از این رو با استفاده از این تجارب برای مناسبت های آینده از جمله محرم، صفر و رمضان های بعدی می توان برنامه های ارزشمند و مفیدتری برای مخاطبان و علاقه مندان به هنر انقلابی و دینی تدارک دید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت