ششمین نمایشگاه فناوریهای ایمنی و آتش نشانی اصفهان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی۹ تا ۱۲ دیماه با حضور ۵۶شرکت در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه فناوریهای ایمنی و آتش نشانی اصفهان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر،در این دوره نمایندگان استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم و آذربایجان شرقی و نمایندگی های رسمی کمپانی های مطرح از کشورهای انگلستان، آلمان، تایوان، چین، کره، ایتالیا، ژاپن و ترکیه حضور یافته اند.

    نمایشگاه در دو سالن نمایشگاهی (نقش جهان و نصف جهان) به وسعت پنج هزار مترمربع و طی ساعات بازدید 11 صبح تا هفت بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان متخصص و علاقمندان است.

    حضور اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکتریک و الکترونیک در قالب غرفه و برنامه ریزی بازدید ویژه اعضا از این نمایشگاه، برگزاری مانور اطفای حریق در روز نخست نمایشگاه با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان و هماهنگی تعیین قرار ملاقات برای شرکت کنندگان پیش از نمایشگاه در قالب تکنیک خاصی به منظور از استفاده بهینه مدیران و متخصصان از زمان حضور و هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق مذاکرات پیش از شروع نمایشگاه از جمله ویژگی های متمایز این رویداد محسوب می شود. همچنین به قید قرعه یک نفر از بازدیدکنندگان ویژه این نمایشگاه جهت بازدید از بزرگ ترین نمایشگاه حفاظتی و ایمنی دنیا،intersec 2016  اعزام خواهد شد.

    ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی با هدف ارایه فن‌آوری‌ های نوین پیشرفته‏، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی و به ‏خصوص تقویت همکاری‌ های منطقه‌ ای و بین‌ المللی برگزار خواهد شد و قصد دارد تا زمینه‌ های تعامل بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات را بدون واسطه برقرار کند.

    ارایه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌ های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می آید. این نمایشگاه نسبت به دوره مشابه خود 30 درصد افزایش متراژ داشته است.

    در نمایشگاه مذکور انواع محصولات و خدمات حوزه های تجهیزات پلیسی، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی به نمایش در می آید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت