معاون فرماندار ملارد مطرح کرد

راه اندازی نمایشگاه دائمی غرب استان تهران در ملارد

عصر نمایشگاه- معاون فرمانداری ملارد گفت:تلاش می کنیم بستر لازم برای راه اندازی نمایشگاه دائمی غرب استان تهران با محوریت شهرستان ملارد در سال آینده فراهم شود.

راه اندازی نمایشگاه دائمی غرب استان تهران در ملارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، رحیم سلیمانی راد با اشاره به نقش تأثیرگذار نمایشگاه های دائمی در کنترل بازار، تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز عموم مردم به صورت ساماندهی شده و اشتغالزایی هر چه بیشتر اظهار داشت:با عنایت به ظرفیت های تولیدی شهرستان ملارد تلاش می کنیم نسبت به راه اندازی چنین نمایشگاهی،اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

    معاون برنامه ریزی فرمانداری ملارد عنوان کرد:نگاه ما در این خصوص صرفا به حوزه استحفاظی شهرستان ملارد خلاصه نمی شود ودرصدد هستیم این مجموعه، شهرستان های غرب استان تهران را نیز پوشش دهد.

    وی افزود: با تمهیدات پیش بینی شده،این نمایشگاه به مرکزیتی برای توزیع کالاها و محصولات متنوع و متعدد مورد نیاز عموم مردم در خطه غربی استان  تهران تبدیل خواهد شد.

    سلیمانی راد عنوان کرد:توسعه فرصت های شغلی و عرضه و معرفی محصولات تولیدی شهرستان ملارد از اهداف و دستورکارهای اصلی ما در برپایی این نمایشگاه دائمی خواهد بود.

    معاون برنامه ریزی فرمانداری ملارد عنوان کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مستلزم لحاظ کردن برنامه ربزی های مدون و اصولی است و به نظر بنده با بهره برداری از این نمایشگاه،حصول این امر خطیر در شهرستان ملارد بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

    وی افزود:رونق فضای کسب و کار و پویایی بازار عرضه و تقاضا از پیش نیازهای اساسی اقتصاد مقاومتی است که تلاش می کنیم ظرفیت های داخلی و بومی را در این حوزه به عنوان ارجحیت و اولویتی ویژه مد نظر قرار دهیم.

    سلیمانی راد در خصوص محل و جانمایی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد:تقریبا سه نقطه برای برپایی این مجموعه مدنظر قرار دارد که پس از بررسی های لازم در نهایت با لحاظ کردن جمیع شرایط،مناسب ترین محل برای راه اندازی این مجموعه در نظر گرفته خواهد شد.

    معاون فرماندار ملارد گفت:با عنایت به برخی از معذوریت ها و ملاحظات، در شرایط فعلی به مصلحت نمی دانیم تا با صراحت به محل برپایی این نمایشگاه اشاره کنیم.

    وی در خاتمه یادآور شد:در حال حاضر تلاش می کنیم از ظرفیت های بخش خصوصی برای برپایی این نمایشگاه استفاده کنیم و امیدواریم در صورت تحقق برنامه ریزی های تنظیم و طراحی شده،در سال آینده مجموعه اشاره شده به بهره برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت